Spring naar bijdragen

Need for Speed Most Wanted ( Black Edition)

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb Need for Speed Most Wanted (Black Edition) gedownload en daarna wou ik hem installeren en toen ging die directx updaten en ik kreeg een foutmelding met dat ik directx 9.0c of hoger moet downloaden. Maar ik heb zeker weten 100 %, directx 10 gedownload. Erg raar  :-[

Nu heb ik natuurlijk zelf een beetje gegoogeld en ik kwam dit tegen:

http://www.gamespot.com/pc/driving/needforspeedmostwanted/show_msgs.php?topic_id=m-1-41189542&pid=927142

Hij had het zelfde probleem maar het is een engelse site. In de enerlaatste post wordt de oplossing gegeven. Maar daar snap ik echt helemaal niks van  :P

Kunnen jullie mij helpen met dat probleem en vertalen hoe ik die oplossing moet ?

Alvast bedankt  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  322
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

Er staat dat je je hele cd van need for speed (wat bij jou waarschijnlijk een uitgepakte iso moet zijn) naar een map moet verplaatsen

als je dit hebt gedaan moet je als het goed is het bestand autorun.cfg kunnen aanpassen (ik denk dat dit geopend moet worden in kladblok.)

dan moet je zoeken naar een stuk tekst dat met direct x te maken heeft.

als je dit hebt gevonden moet je op de plaats waar 9.0 staat een 0 invullen

nu zou je het als het goed is moeten kunnen instaleren.

je zult nu nog wel dit bestand moeten vinden: d3dx9_26.dll

dit bestand moet je na de instalatie in de instaltiemap van need foor speed doen

succes O0

EDIT: hier is het dll bestandje dat je nodig hebt: http://www.dll-files.com/dllindex/pop.php?d3dx9_26

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 322

• Actief:  

Er staat dat je je hele cd van need for speed (wat bij jou waarschijnlijk een uitgepakte iso moet zijn) naar een map moet verplaatsen

als je dit hebt gedaan moet je als het goed is het bestand autorun.cfg kunnen aanpassen (ik denk dat dit geopend moet worden in kladblok.)

dan moet je zoeken naar een stuk tekst dat met direct x te maken heeft.

als je dit hebt gevonden moet je op de plaats waar 9.0 staat een 0 invullen

nu zou je het als het goed is moeten kunnen instaleren.

je zult nu nog wel dit bestand moeten vinden: d3dx9_26.dll

dit bestand moet je na de instalatie in de instaltiemap van need foor speed doen

succes O0

EDIT: hier is het dll bestandje dat je nodig hebt: http://www.dll-files.com/dllindex/pop.php?d3dx9_26

Als ik autorun.cfg wil aanpassen dan blijft die niet op 0 staan  :-[

Ik doe het zo:

ik heb 4 mappen met cd 1 , cd 2 enzovoort tot cd 4..

ik open cd 1 en dan zie ik allemaal rar. bestandjes nou ik weet dat ik dan op het 1e bestandje moet klikken en dan opent winRAR die en krijg ik een bin en een cue file.

Ik weet ook dat ik die bin. moet mounten met deamon tools,

maar dit lukt niet nu omdat die directx fout krijg als ik aan het installeren ben. Dus ik open het bin. file met powerISO en dan krijg ik de bestanden die in dat bin file zitten,

daarna ga ik de map autorun (in die bin file) en zie ik autorun.cfg staan, als ik daarop klik opent kladblok zoals je al zei en dan zie ik DirectXVersion=9.0c. Die verander ik in: DirectXVersion=0.

Ik klik op opslaan en dan sluit ik kladblok af.

om te kijken of DirectXVersion nog steeds op 0 staat open ik het bestandje weer,

dan zie ik dat het weer DirectXVersion=9.0c is geworden  ???

Ik snap het echt niks van  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

probeer het is in een ander getal te veranderen bijv. 1 of 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 322

• Actief:  

Helaas dit werkt ook niet  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

dan weet ik het helaas ook niet :-\

Update: misschien ook wel :)

ik wou laatst een programma instaleren en daar had ik NetFramework 1.1  of hoger voor nodig.

nou ik dus de nieuwste downloaden maar toen vroeg hij nog steeds om NetFramework 1.1 of hoger

toen heb ik dus NetFramework 1.1 gedownload en toen deed hij het wel.

ik bedoel dus dat je misschien DirectX9.0 moet installeren inplaats van versie 10.0 ;)

ik hoop dat het nu wel werkt

succes O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 322

• Actief:  

Bedankt voor je antwoord en ik heb dit geprobeerd. Tevergeefs mijn hele pc crashte  :-[ Ik weet niet wat er aan de hand was maar me boxen gafen opeens een harde piep en toen stond het beeld vast en ook mijn muis  ??? Heb hem uit gedaan en weer op gestart en ik kreeg een foutmelding met: windows is hersteld van een fout. Dus heb de torrent verwijderd want ik wil dit niet nog een keer krijgen. Daarom kan hier nu ook een slot op. Bedankt voor het antwoorden Teun  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...