Spring naar bijdragen

Help game op ds zetten!!!

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heb gisteravond voor het eerst een paar spellen gedownload van een nieuwsgroep met alt.binz. Dacht nu om ze er "even" op te zetten ???.

We hebben een SD kaart. Degene die de kaart verkocht heeft hem volgens mij al geformatteerd en daarna volgezet met spellen. Nu wil ik zelf nieuwe spellen erop zetten. Dus naar windowsverkenner en slepen....maar ik krijg dan de foutmelding dat het bestand niet kan kopiëren omdat hij de sector niet kan vinden ofzo???

Wie herkent dit en weet wat we moeten doen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  189
  • Leeftijd:  33

Hee

1.Heb je een R4 want die heb je wel nodig en een geheugenkaartje van 2 gb ofzo plus nog een memorystick

kijk ffen op www.bigdennis.com daar kun je dat kopen

2.Als je de bestanden hebt gedownload dan moet je ze waarschijnlijk uitpakken doe dat eerst

vervolgens zet je die op die memorystick die je in je computer drukt met die chip van 2gb erin zet daar de spellen op met nog 2 andere bestand DS_MENU.DAT en DS_LOADER.DAT dacht ik je haalt de stick uit de pc en doet vervolgens dat chipje in die R4 en als het goed is kan je DS het nu lezen en kan je spellen spelen

Laterrz :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 189

• Bijdragen:  8

Bedankt voor je reactie!

De kaart enzo zijn ok! Er staan al spellen op en het werkt perfect.

Ik denk inderdaad dat ik de bestanden nog moet uitpakken ofzo? Ik weet alleen niet hoe. Ik heb ze gedownload met alt binz en heb nu dus nzb files. Geen idee hoe ik moet uitpakken??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8
  • 2 maanden later...

• Bijdragen:  1

Waar kan ik die twee bestanden downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...