Gast tj1986 Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 hey, Ik heb deze computer pas gekocht en wil terug met bitcomet downloade maar het lukt niet er zijn wel verschillende seeders en leechers voor de verschillende tasks die ik wil downloade maar het begint niet . Kan er iemand mij helpe , kan het van mijn hub komen of zo??? help aub. En als ik poorten moet forwarden Kunnen jullie mij dat ook heel simpels uitleggen hoe ik dat moet doen want ik ben maar een beginner :blush: . slu teddy. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 2, 2006 Delen Geplaatst Januari 2, 2006 hey, je moet een poort open zetten forwarden zal niet helpen denk ik. ik weet niet precies welke poort het is bij het programma die jij gebruikt. bij azureus is de poort standaart 6881. Als je alleen die poort open zet zullen de downloads nog niet erg snel gaan, ja als je 1 bestand download misschien maar bij meerdere bestanden is het verstandig om meerdere poorten open te zetten dus bv poort 6881 t/m 6889. In azureus kun je testen welke poorten je kan gebruiken en of er ee NAT-fout op zit. groetjes ImpY Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 @tj1986 helaas valt het niet 1,2,3 uit te leggen hoe je \'n port moet openen aangezien elke router anders is. www.portforward.com kan staan bijna alle routers met uitleg hoe je de porten moet open zetten. @ImpY forwarden is wel degelijk porten open zetten, het is alleen een port range openen (dus bijv port 49152 t/m 49160) en over die test van azureus, die werkt in sommige gevallen niet dus is niet zo betrouwbaar, het beste is gewoon kijken naar dat groene balletje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 @ NeoNix nee ik weet dat het niet betrouwbaar is die test in azureus, ik zit zelf hier thuis op 2 routers achter elkaar en 3 firewalls, maar voor een \"huis-tuin-en keuken\" downloader bied die test tog een uitkomst met bepalen welke poort je open moet zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie