bavianenkoning Geplaatst Augustus 31, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 31, 2008 Hoi. Ik zag dat mensen soms vragen hoe je een windows kan updaten als hij illigaal is. Het kan met het programma autopatcher of een slipstream cd. Ik weet niet of hier een toppic over bestaat! ik heb wel gezocht maar niks gevonden. als jullie willen dan kan ik ook wel een keer een handlijding maken hoe je je windows "mooier" maakt. maar ik wilde eerst weten of daar belangstelling voor is. ik hoor het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Dark Legend Geplaatst September 3, 2008 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst September 3, 2008 Als ik hiermee WMP 11 op een illigale XP kan zetten zeker O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
bavianenkoning Geplaatst September 3, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 3, 2008 Ik weet niet of windows media player kan. dat is wat lastigger. ik kwam de volgende site tegen op mijn zoektocht: http://www.mydigitallife.info/2006/10/31/how-to-hack-and-install-windows-media-player-11-final-bypass-genuine-windows-validation/ Hier staat hoe je om windows validatie heen kan. succes ermee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Piet Hein Geplaatst September 4, 2008 Bijdragen: 1027 Waardering: 2 Prestatiepunten: 359 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/08 Status: Offline Actief: Juni 22, 2023 Leeftijd: 38 Delen Geplaatst September 4, 2008 ik heb een zeer illegale windows maar heb wel wmp 11 en ie 7 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 1k
marcov Geplaatst September 4, 2008 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst September 4, 2008 ik heb een zeer illegale windows maar heb wel wmp 11 en ie 7 same here Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
bavianenkoning Geplaatst September 4, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst September 4, 2008 Je kan een windows xp die iligaal is op de volgende manieren updaten: 1- nieuwe instalatie met een windows xp waar een service pack in is geslipstreamt 2- autopatcher. je windows pimpen kan met verschillende programma's zoals ux theme en windows blinds voor een andere skin. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
wmaster Geplaatst September 7, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 7, 2008 je heb dat helemaal niet nodig het zijn programmatje voor niets je kan genoeg windows cracks vinden zoek eens op een torrent site naar: windows permanent crack ik heb zelf deze ook gebruikt en heb nu een legale illigale xp dat wil zeggen ik heb wmp 11, IE7, windows defender en alle updates microsoft kan dan niet zien of hij illigaal of legaal is. succes! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
grazylex Geplaatst September 9, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 9, 2008 Hoi. Ik zag dat mensen soms vragen hoe je een windows kan updaten als hij illigaal is. Het kan met het programma autopatcher of een slipstream cd. Ik weet niet of hier een toppic over bestaat! ik heb wel gezocht maar niks gevonden. als jullie willen dan kan ik ook wel een keer een handlijding maken hoe je je windows "mooier" maakt. maar ik wilde eerst weten of daar belangstelling voor is. ik hoor het wel. ik heb wel intresse heb 1 laptop met win xp illegaal maar geen update`s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie