jolie Geplaatst Augustus 29, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Augustus 29, 2008 ik heb meet the spartans gedownload maar nu dacht ik ik zet het op dvd rw 16x via het progamma windows dvd maker echt alles ging goed tot dat ik ging branden ging het te sloom en bleef het steken op 36.2 procent help en wat doe ik fout :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
bigl Geplaatst September 27, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 27, 2008 heb een games gedowload psp2 maar doet het niet. :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Jeroen Geplaatst September 28, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 28, 2008 Ik zou ook nooit via windows dvd maker branden, heb ik ook een keer gedaan en het duurde 3 uur! Gebruik WinAvi, Nero of convertxtodvd. Het kan ook zijn dat je dvd rw kappot is, dat gebeurt wel vaker bij RW! probeer een andere dvd in een ander programma zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Masterjul Geplaatst September 28, 2008 Bijdragen: 27 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 28, 2008 Ik zou ook nooit via windows dvd maker branden, heb ik ook een keer gedaan en het duurde 3 uur! Gebruik WinAvi, Nero of convertxtodvd. Het kan ook zijn dat je dvd rw kappot is, dat gebeurt wel vaker bij RW! probeer een andere dvd in een ander programma zou ik zeggen. Idd hopelijk lukt het wel met een ander programma... Zelf vind ik windows dvd maker tergend langzaam.. Dus probeer een ander progje en misschien lukt het dan wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 27
Jeroen Geplaatst September 28, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst September 28, 2008 Ik zou ook nooit via windows dvd maker branden, heb ik ook een keer gedaan en het duurde 3 uur! Gebruik WinAvi, Nero of convertxtodvd. Het kan ook zijn dat je dvd rw kappot is, dat gebeurt wel vaker bij RW! probeer een andere dvd in een ander programma zou ik zeggen. Idd hopelijk lukt het wel met een ander programma... Zelf vind ik windows dvd maker tergend langzaam.. Dus probeer een ander progje en misschien lukt het dan wel:) laat maar wat horen als het gelukt is of niet O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie