Kelly__ Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Ik heb een klein probleempje met het ikea accessoire pakket. Ik heb alles goed gevolgt, gedownload, geïnstalleerd en dan de crack erin gestoken en alles starte netjes op. E erst heb ik nog mijn huisdieren crack terug moeten zetten vooraleer het spel terug opstarte, maar voor de rest was er geen probleem. Ik kreeg zo'n opstartscherm met bovenin al de uitbereidingen en acessoires (ik heb pets en ikea alleen nog maar;)). Maar toen ik in het spel wou kijken welke spullen er bij waren gekomen bleek dat er helemaal niks instond. Nu vroeg ik me af of soms iemand weet hoe het kan komen. Voor de rest heb ik geen problemen ermee. Ik dacht dat het soms aan een verkeerde crack kon liggen, maar dan zou het spel toch niet meer opstarten :s. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
wmaster Geplaatst September 6, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 6, 2008 misschien help het als je het spel opnieuw installerd dan de crack van allen sims2 dan dat ikea accesoris en dan die crack. kijk nu of het er bij staat, staat het er niet dan is het misschien een verkeerde download Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Kelly__ Geplaatst September 7, 2008 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst September 7, 2008 Het is al opgelost, ik heb gisteren sims seizoenen gedownload en geïnstalleerd en toen ik het opstarte zaten de ikea spullen erbij. Volgens mij konden de spullen niet bij huisdieren werken ofzo. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie