Spring naar bijdragen

Computer start continu opnieuw op

Fredpascal

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Hallo allemaal,

Mijn ouders pc heeft een heel raar probleem, de pc start nog voor de bootscreen opnieuw op.

Soms gebeurt het ook dat hij na de bootscreen opnieuw opstart, namelijk bij het welkoms menu.

De pc begon gister voor het eerst opnieuw op te starten ineens als een soort stroomstoring.

De pc startte opnieuw op en deed het een tijdje en kreeg van Windows te horen dat het van een ernstige fout is genezen.

De pc startte na half uur weer opnieuw op, het laatst wat erop werd gedaan voor de 'stroomstoring' was e-mail checken en Marktplaats bekijken.

Bij de e-mails zijn er geen bijlagen geopend.

De pc nu laat het bootscreen nog geen eens zien en start al opnieuw op, dus hij start continu gewoon opnieuw op.

Ligt het aan Windows of is het een virus of is de harde schrijf of een ander computer component stuk?

De cooling en alles doet het nog wel dus hij raakt niet oververhit ofzo.

Extra informatie:

- Er zit NOD32 op als beveiliging en zonelalarm pro als firewall, gister had NOD32 niks tegengehouden of meldingen gegeven.

Alvast bedankt voor jullie hulp,

Pascal

Edit:

Hij laat zien of ik in veilige modus wil opstarten of normaal wil opstarten, in beide gevallen start hij direct opnieuw op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

ik heb een keer het zelfde gehad dat kwam toen door iets wat op me usb poort zat aangesloten weet niet precies meer wat het was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0

ik heb ook een soort gelijk probleem met m'n laptop.

als ik die aanzet komt die ook niet verder dan het bootmenu , hij vraagt inderdaad of ik em in veilige modus en al die ongein wilt opstarten , maar dat doet ie dus ook niet.

maar bij mij start die niet opnieuw op , hij valt gewoon uit. :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1

Ik gooi het topic op slot want het was opgelost.

Oplossing:

Ram-kaart was kapot dus een nieuwe ram kaart erin gedaan (een oude van mij 512MB).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  5 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...