Los Cuentos Geplaatst Augustus 27, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/26/08 Status: Offline Actief: Maart 28, 2012 Delen Geplaatst Augustus 27, 2008 Beste Ik heb nu 2 versies van Windows Vista gedownload. De 64 bits met een RTM Time Stopper als crack en een 32 Bits zonder crack Mijn nieuwe pc ziet er als volgt uit: Moederbord: ASUS P5Q Deluxe CPU: Intel Q6600 ( draait op 64 bits) HDD: Samsung spinpoint 1TB GPU: Xfs 8800 GT geheugen: OCZ 1200 Mhz 2GB + OCZ 1066MHZ 2GB = 4GB totaal graag had ik geweten welke vista ik het best installeer, de 32 of 64 Bits. Daarbij had ik nog graag een goede crack/activatie gehad mvg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
bavianenkoning Geplaatst September 4, 2008 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 4, 2008 Volgensmij is het zo dat vista alleen sneller is met 64 bits als het programma er voor gemaakt is. ook hoor je vaak gezeur dat programma's voor 32 bit zijn gemaakt en niet op 64 bit werken. maar volgensmij kan dat verandert worden in de compatibiliteit tab. Ik kan je geen crack bezorgen want ik heb zelf een cd van windows vista ultimate die ik niet hoef te activeren :. een of ander ding van dell die ik via via kreeg :D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
wmaster Geplaatst September 7, 2008 Bijdragen: 89 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 7, 2008 als het goed is kan je op de site van microsoft een test doen die test welke vista er geschikt is voor je pc. ook ik heb een vista die niet geactiveerd en of gecrackt hoeft te worden maar ik weet wel dat als je een kijkje neemt op een torrent site je zeker succes heb! bv: thepiratebay mininova torrentreactor sumotorrent dit zijn (vind ik) de beste sites. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 89
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie