Mistie Geplaatst Augustus 27, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 27, 2008 hoihoi, mijn eerste vraag hier op dit forum. Ik vraag me af of een gedownload bestand nog op te splitsen is in delen? Ik heb namelijk een bestand gedownload met 4 disney films. Ik zou deze films graag elk op 1 dvd willen zetten. Het zijn bestanden met de volgende kenmerken: VIDEO_TS.BUP, VIDEO_TS.IFO, VIDEO_TS.VOB. Ik wil het bestand (de films) omzetten met ConvertXtoDVD. Ik heb het idee dat als ik de 4 films van elkaar af haal de dvd kwaliteit ook beter gaat worden. Of heb ik het mis? Nu geeft ConvertXtoDVD aan dat de kwaliteit slecht is als ik het totale bestand ga omzetten en branden. Hij geeft de suggestie om de tijdsduur korter te maken. Maar ja, hoe moet dat dan? ??? Groetjes Mistie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
teun2 Geplaatst Augustus 27, 2008 Bijdragen: 322 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 27, 2008 de films die je hebt gedownload zijn al omgezet naar dvd formaat deze hoe je dus niet meer om te zetten. splitsen kan op dit moment niet meer, of je zou ze weer moeten omzetten naar avi. maar het is waarschijnlijk makkelijker om de 4 films afzonderlijk te downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 322
Mistie Geplaatst Augustus 27, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 27, 2008 de films die je hebt gedownload zijn al omgezet naar dvd formaat deze hoe je dus niet meer om te zetten. Ow..... :redface: oké. Haha. Maar wat doet dat programma ConvertXtoDVD er dan mee behalve branden??? En kan ik dit soort bestanden dan beter gewoon meteen branden met Nero? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst Augustus 27, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 27, 2008 het is ook een converter dat houd dat als je bv een avi film heb dat je die kan omzetten naar TS zodat alle dvd spelers hem kunnen afspelen je kan hem gewoon branden met nero als video dvd. het is dan het beste om ongeveer een brand snelheid te nemen van 4x of 2x want als je hem snel brand is de kans een stuk groter dat je dvd mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Farid. Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 dit is even offtopic! Mijn ene dvd-speler kan wel gebrande dvd's afspelen zonder dat ik ze heb verandert van bestand (dus hij speelt .avi af!) Maar als ik ConvertXtoDVD gebruik voor me andere dvd-speler die geen .avi kan afspelen, moet ik dus met ConvertXtoDVD het veranderen naar .TS?? EDIT: ik lees nu dat ConvertXtoDVD niet zo goed meer is? Is er een ander brand programma dat .avi kan veranderen in .ts? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
teun2 Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 322 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/24/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 ik vond de nieuwe convertXtoDvd ook niet zo fijn dus ik heb een oude versie gedownload die is veel fijner Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 322
Jeroen Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 ik gebruik nu winavi video converter, stukken sneller! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Farid. Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 maar kan ik als mijn bestand dan .ts wordt, kan ik dan ook ondertiteling toevoegen, en dat de DVD-speler het dan ook leest? EDIT: ik lees nu dat hij alleen naar WMV/AVI/DVD/RM kan veranderen, welke moet ik hebben? heb het al! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie