Gast Maddog Geplaatst Augustus 27, 2008 Delen Geplaatst Augustus 27, 2008 Hallo, Ik heb net een R4 chip voor mijn nitendo ds gekocht. Ik heb vandaag de software en 1 spel om het uit te proberen op mijn micro sd kaart gezet, maar het gaat niet als ik de r4( met sd kaart natuurlijk) ik de DS doe en hem opstart blijft hij op LOADING... staan. :-\ Ik heb al veel dingen geprobeerd maar nix wil lukken, ik hoop dat iemand me kan helpen :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Cédric. Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Formateer je microSD kaartje terug is. Download dan opnieuw de firmware. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Gast Maddog Geplaatst Augustus 28, 2008 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Heb ik geprobeerd maar dan nog blijf ik hetzelfde probleem houden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Cédric. Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Heb ik geprobeerd maar dan nog blijf ik hetzelfde probleem houden raar.... :-[ Heb je het kaartje in de winkel of op internet gekocht ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Gast Maddog Geplaatst Augustus 28, 2008 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Heb ik geprobeerd maar dan nog blijf ik hetzelfde probleem houden raar.... :-[ Heb je het kaartje in de winkel of op internet gekocht ? Op internet bij BigDennis, misschien kan ik hem beter terugsturen en misschien wel voor een m3 ruilen ofzow Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Cédric. Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Heb ik geprobeerd maar dan nog blijf ik hetzelfde probleem houden raar.... :-[ Heb je het kaartje in de winkel of op internet gekocht ? Op internet bij BigDennis, misschien kan ik hem beter terugsturen en misschien wel voor een m3 ruilen ofzow Kun je van die website geen firmwire downloaden ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Gast Maddog Geplaatst Augustus 28, 2008 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Ja kan wel maar heb ik al geprobeerd, ik denk dat ik hem het beste terug kan sturen. :-\ Of een nieuwe R4 proberen of een M3 chip Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Cédric. Geplaatst Augustus 28, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Ja kan wel maar heb ik al geprobeerd, ik denk dat ik hem het beste terug kan sturen. :-\ Of een nieuwe R4 proberen of een M3 chip Nou ja, ik had nog eens iemand met dat probleem maar bij die persoon kwam het omdat ze de firmwire van een andere website downloade dan diegene waar ze het kaartje gekocht had. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Gast Maddog Geplaatst Augustus 28, 2008 Delen Geplaatst Augustus 28, 2008 Ja kan wel maar heb ik al geprobeerd, ik denk dat ik hem het beste terug kan sturen. :-\ Of een nieuwe R4 proberen of een M3 chip Nou ja, ik had nog eens iemand met dat probleem maar bij die persoon kwam het omdat ze de firmwire van een andere website downloade dan diegene waar ze het kaartje gekocht had. OK Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie