Gast roodjes Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 ik wil een bestand schrinken via dvd shrinken alleen dat lukt niet dvd shrink herkend het bestand niet... iemand nog n andere oplossing? b.v.d Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Wat voor extensie heeft het bestand dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast roodjes Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 de film staat bij utorrent gemerkt als iso, maar het is n winrar mapje alleen winrar pakt het bestand niet uit(archief heeft een onbekend formaat of is beschadigd) eigenschappen van het bestand: grootte :4,29 GB (4.617.032.407 bytes) grootte op schijf : 4,29 GB (4.617.035.776 bytes) dat klopt dus al niet volgens mij ,alleen heb dit nog nooit meegemaakt dus ik zou niet weten hoe ik dit moet oplossen...... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie