smartass Geplaatst Augustus 26, 2008 Bijdragen: 262 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 19, 2012 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 26, 2008 Sinds een paar dagen ben ik nu bezig een bluetooth netwerk aan te leggen thuis, tussen mijn pc en mijn laptop. Mijn idee was namelijk dat als ik tussen deze 2 computers een bluetooth netwerk aanleg, ik ook met mijn laptop kan internetten via mijn pc d.m.v. het bluetooth netwerk.. M'n laptop is namelijk niet aangesloten op het internet, maar m'n pc wel. Ik heb nu in beide computers een usb-bluetooth stick. De pc's herkennen elkaar, en maken nu deel uit van een zogenaamde PAN (Personal Area Network). Maar verder kom ik helaas niet.. Heeft iemand misschien een idee hoe dit precies werkt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 262
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie