inekea Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Hallo, Ik heb een game (harry potter en de orde van de feniks) gedownload via mininova en hem op een dvd-r gezet. Daarna heb ik het spel geïnstalleerd. Dit verliep allemaal goed, tot ik het spel wilde starten, wat niet lukte omdat hij het bericht geeft: "Onjuiste dvd geplaatst. Plaats de originele dvd." Nou is mijn vraag: Is er een manier om het spel toch te kunnen starten zonder de originele cd-rom te moeten kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Cédric. Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Je moet een Crack downloaden en dat kan je hier = www.gamecopyworld.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
inekea Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Er zit een crack bij de download, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Zou iemand dat alsjeblieft kunnen uitleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Farid. Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Download hem hier: http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_harry_potter_and_the_order_of_the_phoenix.shtml#Harry%20Potter%20and%20the%20Order%20of%20the%20Phoenix%20[CHINESE/MULTI4]%20No-CD/Fixed%20Image en dan ga je naar de map waar HP staat! en dan pak je de gedownloaden HP(icoon) en die doe je bij je HP map op de schrijf, en dan vraagt hij of je het wilt vervangen en dan klik je op ja O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
inekea Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Ik ben naar de gegeven site gegaan en heb op de diskette geklikt die erbij staat (File Archive). Toen kwam er een schermpje waar Mirror #01 , enz staat. Ik heb op Mirror #01 geklikt en kreeg ik een winrar bestand. Toen raakte ik een beetje de weg kwijt want ik weet niet hoe je dan aan dat bestand kan komen dat je in het Harry Potter bestand moet slepen. Ik hoop dat het duidelijk is waar ik de fout in ben gegaan en alvast bedankt voor de reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Farid. Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Je hebt bij je download een crack toch... Doe die in de map waar je HP is dus :C/..../..../Harry potter <-- Als je begrijpt wat ik bedoel Dan vraagt hij of je het wilt verandere(vervangen) En klik je op Ja En dan.... Finito :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
inekea Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Het is me gelukt Bedankt voor de hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie