Oud-beheerder Duken Geplaatst December 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 29, 2005 Graag zou ik willen weten waar de bezoekers zo een beetje vandaan komen. Als jullie duken.nl in een blad of krant hebben zien staan zou ik het graag willen weten. Zoals jullie vast begrijpen kan ik niet elke dag elk PC blaadje en krantje doornemen Dus komen jullie gezellig via een zoek machine of een ander website? Vertel het ons! U word hartelijk bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast itchy Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Ik heb Duken.nl leren kennen via een maat, een jaartje geleden. itchy [img size=116]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/Maggie.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Via Google kwam ik op je site terecht, was benieuwd naar het downloaden met Nieuwsgroepen, want kreeg het niet helemaal voor elkaar, Thnx to DukeN Is het nu helemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst December 29, 2005 Kijk dat hoor ik graag. Het is namelijk zo dat sinds de 2de kerst dag er weer een spurt met bezoekers bij is gekomen... echt een spurt. Dus waarschijnlijk zijn we weer in een blad of iets dergelijks te vinden :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ocram Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 ook google , ik ben nogal nieuwschierig als ik iets niet weet en iemand het er over hebt, en dan typ ik het gewoon in google in zo kwam ik hier dus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Ben hier al een heeeele tijd geleden terecht gekomen door je sig op got Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 via een ander forum werd ik hier naartoe verwezen. en ik had de naam DukeN ook al een aantal keer in google gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Beetje googlen en ik kwam hier uit beklaag het nog steeds niet :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Computas Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 ik ben ook eff gaan googlen en ook hier uit gekomen. en ik had het als vaan een vriend gehoord. groetjes, computas :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 zo lang geleden ik weet t niet eens meer :woohoo: ik dacht dat ik t van een vriend had. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 Ik heb geen idee hoe ik hier verzeild geraakt ben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst Januari 3, 2006 Delen Geplaatst Januari 3, 2006 k ben hier via google gekomen, k wou wel eens weten hoe ik moest downloaden met mirc en toen kwam ik hier uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast slikiej Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 hij hield je cker onder schot op bf2 ofzo =P :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 btw welke servers splen jullie in bf2? de duken bf 2 clan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 4, 2006 op dj mantri ofzo van GOT Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 ik speel op elke beetje volle server die er is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast nummer2dj Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 hey,ik kom uit de buurt van hoorn. ik ben hier nog maar twee weken,ook via google Ik heb deze pc aangeschaft zodat ik een berg zou kunnen downloaden en branden,wist niet dat het niet zomaar iets was. Weinig tot niemand kon mij hier bij helpen en die het wel konden wilden het niet, van wege het handeltje die zze hadden. maar ik vind het een top site met een goeie sfeer. Ik vind dat er op een leuke manier met elkaar omgegaan word. :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 geen idee eigenlijk, ik zocht iets en ik kwam perongeluk hier terecht, en toen ik zag dat hier zeer veel beginnelingen zijn d8 ik: hmm ik zal me ff registreren en de mensjes hier uit de brand helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 ik via een vriend van me. en ik d8, ik wil het wel leren, en hij vertelde me dat het hier heel makkelijk kon. en raad, het was zeker een kijkje waard Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 NeoNix schreef: geen idee eigenlijk, ik zocht iets en ik kwam perongeluk hier terecht, en toen ik zag dat hier zeer veel beginnelingen zijn d8 ik: hmm ik zal me ff registreren en de mensjes hier uit de brand helpen 6 jaar geleden was ik ook nog een leek. maar nu kan ik ook mensen helpen en ik doe het graag omdat ik ook al die jaren geholpen ben uit mensen uit de scene. thanks to all the 1337 out there Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Dat is toch leuk om te horen dat iedereen zo blij is met de website. Het begon als een grapje voor vrienden maar nu... Het is echt werkelijk zo druk! Zo veel bezoekers! :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast quistler Geplaatst Januari 6, 2006 Delen Geplaatst Januari 6, 2006 waar kan ik de strats van de pagina vinden? zoal pageviews. uniq users enz... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Januari 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Auteur Oud-beheerder Delen Geplaatst Januari 6, 2006 Die houd ik geheim. Ik zal wel een screenie maken en die sturen. Maar als dat \"open\" is gaat iedereen er mee aan de haal. Als bijvoorbeeld die betaalde websites zien hoe men mij vind gaat ze dat natuurlijk ook gebruiken. En dat is sucky :sick: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie