playstation Geplaatst Augustus 23, 2008 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 23, 2008 Hey, ik had een vraag Ik download wel eens Ps1 games en zie vaak dat ps1 bestanden in psp bestanden zijn omgezet kun je ook die psp bestanden weer terug zetten naar ps1 want die geconverteerde psp bestanden worden heel veel aangboden En ps1 bestanden niet en ik wil graag veel ps1 games hebben Dus bestaat er een soort backconverteerder die psp bestanden ps1 bestanden maakt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie