mariocarl Geplaatst December 20, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 20, 2009 ik heb NO$GBA gedownload op emulator zone en ik heb de rom pokemon diamond pearl gedownload ik had de nds emulator geactiveerd en ik klikte op de spel van pokemon diamond pearl en toen stond er cartridge not found ! wat moet ik nu doen ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst December 22, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst December 22, 2009 ik heb NO$GBA gedownload op emulator zone en ik heb de rom pokemon diamond pearl gedownload ik had de nds emulator geactiveerd en ik klikte op de spel van pokemon diamond pearl en toen stond er cartridge not found ! wat moet ik nu doen ? Probeer deze stappen eens: http://forum.animewolken.nl/showthread.php?s=1b1f6fe6680a8fb224b7d3c009ebea5f&t=31180 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
sylvia007 Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 24, 2009 Hallo mensen Wij zou mij kunnen helpen ik wil graag spellen op mijn sd kaart zetten maar weet helemaal niet wat ik moet doen kan iemand mij helpen. Groetjes sylvia Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
PatrickV94 Geplaatst December 24, 2009 Bijdragen: 603 Waardering: 14 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: September 1, 2022 Delen Geplaatst December 24, 2009 Hallo mensen Wij zou mij kunnen helpen ik wil graag spellen op mijn sd kaart zetten maar weet helemaal niet wat ik moet doen kan iemand mij helpen. Groetjes sylvia Even in ander topic, heeft hier niets mee te maken. het is gelukt, mr kun je de emulator ook nog groter maken? is zn klein beeldje... :s en kan je trouwens met wifi? ik heb bluetooth stick Kan niet groter, beeldgrote van DS. En hoe wil je Wi-fi me een bluetooth stick doen, zijn 2 totaal andere dingen. En je kan meestal niet op Wi-Fi Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 603
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie