Gast dergrosse Geplaatst Maart 21, 2005 Delen Geplaatst Maart 21, 2005 halloo eerst wou ik even kwijt dat dit een hele goeie site voor de beginners onder ons... maar ook als je al wat langer bezig bent maar dan toch nog soms op wat nieuws stuit... Ik dacht dat ik het allemaal wel doorhad tot vandaag... Ik heb via azureus iets gedownload dat bestaat uit 94 rar bestanden... ik heb ze uitgepakt en ik houd er 1 grote van ruim 4 gig over.... dit is een img bestand geworden. ik weet wel hoe ik deze kan branden...maar ik wil er een ondertiteling bij...en dan alsnog branden...weet iemand hoe dat moet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 22, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 22, 2005 Het is in de praktijk wel mogelijk maar dit is dacht ik absoluut niet makkelijk. Maar misschien zit de ondertiteling al in je IMG bestand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ricardo Geplaatst April 15, 2005 Delen Geplaatst April 15, 2005 Kijk eens op www.extradvd.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.