Spring naar bijdragen

Ondertiteling bij een img bestand

Gast sonicbabe

Aanbevolen reactie

Gast dergrosse

halloo eerst wou ik even kwijt dat dit een hele goeie site voor de beginners onder ons... maar ook als je al wat langer bezig bent maar dan toch nog soms op wat nieuws stuit...

Ik dacht dat ik het allemaal wel doorhad tot vandaag...

Ik heb via azureus iets gedownload dat bestaat uit 94 rar bestanden... ik heb ze uitgepakt en ik houd er 1 grote van ruim 4 gig over.... dit is een img bestand geworden. ik weet wel hoe ik deze kan branden...maar ik wil er een ondertiteling bij...en dan alsnog branden...weet iemand hoe dat moet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het is in de praktijk wel mogelijk maar dit is dacht ik absoluut niet makkelijk. Maar misschien zit de ondertiteling al in je IMG bestand? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 4 weken later...

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...