Gast Muis Geplaatst Februari 13, 2005 Delen Geplaatst Februari 13, 2005 heey allemaal, een aardig tijdje geleden heb ik de hele dvd 4,3 GB van ******* gedownload met newsleecher. Ik kreeg hem natuurlijk binnen in allemaal .rar bestandjes. Zoals gewoonlijk allemaal uitgepakt en op een gegeven moment had ik nog 10 bestandjes over: Default Winamp playlist 1kb VIDEO_TS.BUP BUP bestand 6kb VIDEO_TS.IFO IFO besand 6kb VTS_01_0.BUP BUP bestand 60kb VTS_01_0.IFO IFO bestand 0kb VTS_01_1 VOB file 0.99GB VTS_01_2 VOB file 0.99GB VTS_01_3 VOB file 0.99GB VTS_01_4 VOB file 0.99GB VTS_01_5 VOB file 358MB Toen heb ik em een hele tijd gewoon een aantal keer op mijn computer gekeken maar het neemt best wel veel ruimte in dus ik heb hem naar een vriend gekopieerd die hem voor mij op dvd heeft gebrand. We hebben gewoon deze 10 bestanden op een dvd gezet. Nadat we hem op een cd hebben gezet heeft de computer voor ons 2 mappen gemaakt op de cd AUDIO_TS (leeg) en VIDEO_TS (daar staan alle bestanden in). Als ik hem nu afspeel op mijn computer dan gaat hij verschrikkelijk haperen na een half uur, met haperen bedoel ik elke anderhalve minuut 1 frame. Ik gok zo dat hij alleen VTS_01_1 kan afspelen maar de andere vier leest hij niet goed. Hoe kan ik dit proberen op te lossen. (ik heb zo duidelijk mogelijk proberen te zijn maar als er nog vragen zijn, vraag het gewoon maar want ik weet niet meer wat ik nogmeer aan info moet vertellen) Muis Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Februari 13, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Februari 13, 2005 jammers, heb je hem op de laagste snelhied geprobeert te branden. Dat is waarschijnlijk de oplossing :silly: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Muis Geplaatst Februari 13, 2005 Delen Geplaatst Februari 13, 2005 nog niet geprobeerd, heb em geloof ik op 4x gebrand, leek me traag genoeg maar als dat het zou kunnen zijn, probeer ik het wel een keer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.