thrilseeka Geplaatst Augustus 22, 2008 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 22, 2008 Ik heb aardig wat verstand van hardware . maar niet zo veel van software. Ik heb mijn PC verkocht en een laptop er weer voor gekocht voor mn nieuwe opleiding. Het probleem is ik moet verbinding kunnen maken met een Domein. voor zover ik weet is dat niet mogelijk met vista home :'( is er mischien een proggie waarmee dat wel zou kunnen ? ik hoop dat iemand hier iets op weet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 22, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 22, 2008 Helaas, Windows Home laat het inderdaad niet toe. Het is echt niet mogelijk om een verbinding te maken met een domein. Je moet upgraden naar of business of ultimate. Deze laten het wel toe. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
thrilseeka Geplaatst Augustus 22, 2008 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 22, 2008 dat d8 ik al . ik ben nu bezig met vista ultimate 64 bit versie downen. keb tog 4gb werkgeheugen hier kan een slotje op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie