Spring naar bijdragen

harry potter en de vuurbeker

Gast inne

Aanbevolen reactie

beste leden,

ik heb een probleem met harry potter en de vuurbeker pc game. ik heb die gedownload en hij was goed. heb m geinstaleerd. en toen kon ik hem gaan spelen. maar steeds al ik op het icoontje druk dan zegt ie: PLAATS DE JUISTE DVD EN PROBEER HET OPNIEUW. nou ik snap er dus niet van :S :( . want toen het downloaden klaar was kreeg ik zo\'\'n .iso bestand en die heb ik via D tools gemount en toen kon ik hem gaan instaleren. nou dat heb ik gedaan en nou kan ik dus niet spelen want dan zeg ie steeds van plaats de juiste dvd.

kan iemand mij helpen aub :(

greetz teunske

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

bedankt ik heb er al een crack vanaf kunnen halen. maar kan iemand mij uitleggen wat dit betekend want er moet nog iets vanaf worden gehaald.

Install the game - Full Installation.

Mount the HPGF-MINI.MDS CD-Image in the latest Alcohol 120%.

Use an anti-blacklisting tool, like SafeDisc 4 Hider, to avoid SafeDisc v4.60 blacklisting of Alcohol 120%.

Play the Game!

KAN IEMAND MIJ DIT GEDETAILEERD UITLEGGEN WANT IK WEET NIET WAT ANTIE BLACKLISTING TOOL, SAFE DISC 4 HIDER EN AL DIE ANDERE DINGEN

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 5 weken later...

Hee, ik heb HP ook gedownload en gemount en bij mij vraagt ie ook om de juiste cd/dvd. Nu heb ik begrepen dat ik dan de deviance file van de dvd moet verslepen naar de gof_f (die op mn computer staat). Maar dan gebeurt er iets raars, het lijkt alsof het spel dan start maar het beeld blijft zwart :huh: weet iemand wat ik hieraan kan doen? Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...