mitsie007 Geplaatst Augustus 21, 2008 Bijdragen: 114 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/03/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Augustus 21, 2008 heeey mensen, ik heb waarschijnlijk een rare vraag, maar das ook wel weer eens leuk voor de verandering. Een x aantal jaar terug.. ik denk in de buurt van 1998, zond RTL4 miniseries uit. Nu zat er een hele mooie en goeie bij, maar ik kan steeds maar niet op die naam komen en ik wil hem zo graag nog eens weer zien... Die film ging over een prinses met twee zussen. Ze had een vriend. Prins Ronaldo en die had bij mijn weten ook twee broers. Er was ook een slechte prins. De gooide roet in het eten. De prinses moet er dan alles aan doen om het goed te krijgen weer. Het is een soort van fantasie film. Bij mijn weten kwam het woord "roses" voor in de titel, maar dat weet ik niet zeker. Weet iemand heeel misschien over welke film ik het heb??? alvast bedankt!! Mitsie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 114
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie