Spring naar bijdragen

Verbinding BitTornado

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  67
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste mensen,

Aangezien ik niet direct een topic heb gevonden m.b.t. mijn vraag, heb ik een nieuw topic aangemaakt.

Mijn excuses als ik dit over het hoofd heb gezien.

Sinds een lange tijd download ik met tevredenheid via BitTornado.

Aan de hand van de gebruiksaanwijzing heb ik mijn poorten van de router opengezet zoals dit moest gebeuren via de site wat vermeld staat bij het downloaden met BitTornado.

Tevens zijn de instellingen van het programma zelf ook aangepast aan deze vereisten.

Zo ook de uitzonderingen m.b.t. de firewall.

Het lampje ging dus altijd op groen.

Na een PC-probleempje heb ik alles opnieuw geïnstalleerd en weer zodanig ingesteld dat de verbinding optimaal is en het lichtje groen moet worden aan de rechterbovenkant.

In het verleden weet ik dat dit ondanks alles wat problemen met zich mee heeft gebracht.

Dan ging hij een lange tijd niet meer op groen en daarna wel weer.

De peers en seeders zijn voldoende aanwezig wat dit probleem niet mag veroorzaken.

Kan het soms aan BitTornado zelf liggen of wordt er toch iets geblokkeerd ?

In het verleden heeft hij namelijk gewoon via deze instellingen een groen lichtje aangegeven.

Ik heb een E-Tech Wireless Router WLRT03

De poorten van deze router staan geopend als 10000~10010

De poorten via BitTornado staan via de optie Prefs op From:10000 to 10010

De optie Randomize is uitgevinkt en de UPnP Port Forwarding staat op Disabled

Weet iemand eventueel een oplossing ?

b.v.d.

Met vriendelijke groet,

Kevin Habets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 67
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Actief:  

Niemand die een antwoord heeft ?

Zou het misschien met de versie van BitTornado hebben te maken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 67

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

als je utorrent download heb je veel kans geen problemen en werkt beter! utorrent simply the best!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Bittornado is gebruiksvriendelijk maar problemen als deze zijn inderdaad erg lastig te achterhalen.

Gebruik Utorrent. Deze werkt makkelijk en snel en geeft ook aan waar het probleem ligt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Hartelijk dank voor jullie antwoord.  :)

Ik denk dat ik ook maar eens overstap op uTorrent.

Het is op en af met BitTornado.

Hij blijft echt continu op geel staan terwijl hij in het verleden met dezelfde instellingen alles heeft gepakt.

Volgens mij ligt dit ook puur aan BitTornado zelf.

In elk geval nogmaals dank voor jullie tip.  ;)

Ik weet niet of er nog gebruikers zijn die eventueel bij dit onderwerp iets willen toevoegen m.b.t. hetzelfde probleem, want anders mag dit topic gesloten of verwijderd worden.

Groetjes van Kevin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 67
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Geen dank,

We sluiten de topic. Als je problemen krijgt met utorrent wachten we je nieuwe topic af :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• Tux ging een rang omhoog
      Samenwerker
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...