Gast ricardo67 Geplaatst Augustus 17, 2008 Delen Geplaatst Augustus 17, 2008 Hallo mensen, ik heb nintendo games gedouwload met nzb en nu heb ik een probleem dat ik ze niet op dvd kan branden omdat het SMC bestanden zijn. kunnen jullie mij hiermee helpen. alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Augustus 17, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 17, 2008 kan je die niet gewoon branden als data dvd met nero ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 17, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25043 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Gister om 14:04 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 17, 2008 SMC files zijn Super Nintendo Game-console ROM Image. Deze kan je dus laden in je super nintendo emulator om het spelletje te spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ricardo67 Geplaatst Augustus 17, 2008 Delen Geplaatst Augustus 17, 2008 ik heb ze wel kunnen branden maar kan ze niet afspelen, ze blijven smc bestanden ik weet er verder niets over. heb wel het een en ander gevonden op het web maar dat is ook niets ( hebben jullie dit ook mee gemaakt en/of een oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie