Vico Geplaatst Augustus 15, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 15, 2008 Hallo. Ik heb zojuist voor de eerste keer een film geconvert en geburnt met winavi. Dat is zeer goed maar de ondertiteling is echt HUGE. Kan ik de ondertiteling wat verkleinen?, Want zo is dat niet leuk om naar te kijken. Je kan bijna het beeld niet zien, alleen de ondertitels. Kan dat? Om dat te verkleinen. MVG Shahab Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Vico Geplaatst Augustus 15, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Augustus 15, 2008 Het is al goed hoor! Ik heb al gevonden hoe dat het moet; Voor de mensen die nog zitten te knoeien en het willen weten: Dus je klikt eerst op Winavi: Dan doe je op: wat je wilt dus ik neem nu: AVI naar DVD. ga naar Advanced ga naar DSHOW Decoder -> Video Decoder Bij Sub: stond er bij mij ZJMedia Sub Decoder, dit moet je veranderen in DirectVobSub Vanaf dan neemt hij de font-instellingen over van DirectVobSub Hier kan een slotje op O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Jeroen Geplaatst Augustus 15, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Augustus 15, 2008 ff klein vraagje! convert dit sneller dan convertxtodvd of wat zijn de voordelen van winavi? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Vico Geplaatst Augustus 15, 2008 Bijdragen: 1509 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/08 Status: Offline Actief: November 3, 2013 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Augustus 15, 2008 Ok zal het zeggen: ConvertXtodvd convert bij mij een avi naar DVD in ongeveer 45-50 minuten. Afhankelijk van de grootte ook van de film. Bij Winavi, heeft het bij mij maar 25-30 minuten geduurd. En het burnen is bij convertxtodvd ong 25 -30 min. Bij winavi dan weer 5 minuten. Ik zou weten welke ik nam :cool2:. ConvertXtodvd maakt sommige dvd's (disc) onleesbaar. Winavi niet. dus ik zou overstappen naar winavi als je nu convertxtodvd hebt. O0 O0 Dus in totaal zal je 1.30 minuten (ongeveer) moeten wachten om bij convertxtodvd een dvd te maken. Bij winavi: 35 minuten maximum. (bij mij 30 min) 1 uur is het verschil Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie