Spring naar bijdragen

Xbox vraagjes

Dark Legend

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  438
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

ik heb sinds kort een xbox 360, maar ik had een paar vraagjes...

1. is het slim om zo'n aparte cooler die je erop kunt klikken iets wat aan te raden is en aanzienelijk iets verbeterd of is het gewoon een x-tratje dat eigenlijk niet echt nodig is.

2. als ik hed goed gezien heb kun je je xbox verbinden via het thuisnetwerk naar een pc met Windows media center, maar is WMC een stuurprogramma zoals windows Vista/ XP of is dit gewoon software?

3. ik heb mijn xbox horizontaal staan, maar wegens plaatsgebrek staat er een decoder op... die word wel eens warm van de onderkant... is dit wegens de koelprobleempjes van de 360 echt af te raden of kan het ermee door? anders, heeft iemand ervaring met als je de xbox verticaal neerzet? want ik kreeg het advies bij de winkelier dat ik hem stabiel en het beste horizontaal neer kan zetten, omdat de 360 best we trillingsgevoelig is...

alvast bedankt  O0 O0 :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 438
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  322
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  31

1. een aparte cooler is niet noodzakelijk. er bestaat zelf een kans dat hij je xbox kapot maakt.

2. je kan je xbox inderdaad met je thuisnetwerk verbinden naar een computer met media center.

maar media center is geen besturingsprogramma. het is software waar je tv programma mee kan opnemen en live tv kan kijken ect.

3. het maakt niet echt uit of je hem horizontaal of verticaal neerzet.

maar als je hem verticaal neerzet, zorg dat wel dat hij stevig staat dat hij niet omvalt enzo.

en over de decoder: zolang hij de ventilatiegaten niet bedekt zou dat goed moeten gaan ;)

Teun

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 322

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

En nooit maar dan ook nooit. Je xbox oppakken of bewegen als hij een spel aan het draaien is. Dan krijg je mooie ronde krasjes op je cdtjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

hey, tnx voor jullie antwoorden! O0 maar nu heb ik alweer een vraagj  :redface: :redface: ik wil een 2e controller gaan kopen, maar de enige game die ik heb is GTA4 is daar een offline multiplayer??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 438

• Bijdragen:  4307
  • Leeftijd:  32

Nee die is er niet. Ik geloof dat Gears of War er wel 1 heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 4.3k

• Actief:  

tnx iedereen! O0 vragen zijn op :buck: :P

slotje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3
  • 438

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...