Sander Geplaatst Augustus 13, 2008 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 13, 2008 Beste Members, Ik heb 2 vragen en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden. 1. Hoe zet ik games op mijn Samsung E250 (Nederlands vertaalt), meestal crashed mijn mobiel. 2. Elke keer als ik probeer te spelen op een NDS Emulator is hij altijd zo traag, heeft iemand enig idee hoe ik hem sneller maak of er al een hele goede emulator uit is. Alvast bedankt, Sander O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
robin1994 Geplaatst Augustus 14, 2008 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 14, 2008 2de probleem: zet de specificaties van je pc er ff bij, want nds emulatie vergt hedendaags al een redelijke pc. dit komt omdat nds emulatie nog in niet zo goed is afgesteld. ik heb nou een nieuwe, 3.5ghz 3.0GB DDR-2 RAM en bij mij werkt pokémon pearl goed.miss heb je een snellere pc nodig of het ligt misschien aan je nds emulator. download op playpokémon.nl (eerst registreren, gratis) de no$gba en dan zien we wel weer maar ga zeker geen DeSmuMe gebruiken hiervoor, die is slecht el er spelen niet veel op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie