veer Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Hallo, Kan er iemand mij helpen? Mijn zoon (van 10) kocht een MP4 speler in het Kruidvat en vroeg me liedjes te downloaden. Ooit installeerde ik met limewire zelf liedjes op een mp3 speler, zonder problemen. Ik heb limewire geupdated, kan liedjes downloaden maar ik kan ze welgeteld 10 seconden beluisteren op de mp4 speler... en dat is zo met alle gedownloade liedjes?! Ik ben helemaal niet straf in computers :redface: en ken van dit alles zeer weinig(ja, tekstverwerking ken ik heel goed...maar verder?!) maar kan iemand me helpen?! Please? Hij zit er een beetje op te wachten he :'(, zijn favoriete playlist op zijn eigen mp4! Alvast bedankt!!! O0 Veer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Kan je de nummers wel volledig afluisteren op je pc? Zoja dan zijn de MP3 files goed en ligt het dus aan een instellingen aan de MP4 speler. Misschien een demo modus waardoor hij alleen de eerste 10 sec. laat horen van de nummers? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
veer Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/12/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Hallo! Allereerst: al heel erg bedankt voor je antwoord! De downloads kon ik idd op pc beluisteren, volledig en goede kwaliteit! (ook dankzij een tip die ik hier gelezen had, want dat lukte niet zo goed, aanvankelijk!) Ik heb wat zitten prutsen en nu krijg ik er al meer dan 42 sec uit en dan valt het stil,... Helaas staat er niets van die instellingen in de handleiding, en ik vind zo direct niets terug rond demo's... Het gaat als volgt: ik selecteer het liedje dat ik wil horen op de mp4, ik selecteer iets en dan blijft het verder spelen,... wil ik gewoon beluisteren, dan valt het echt na 10 seconden uit.. Vreemd toch...(of ben ik dus echt dom -- nochtans niet blond) Nog eens bedankt... het was alvast al een bruikbare tip want ik krijg er al meer uit... Heb je nog ideeën? Groeten Veer Ik probeer nog even verder! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Oud-beheerder Duken Geplaatst Augustus 13, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25044 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maandag om 07:16 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Augustus 13, 2008 Het lijkt er op dat er dan wat hardware matigs mis is met je MP4 speler. Ik raad aan om langs te gaan bij het Kruidvat en je MP4 speler te ruilen voor een andere. Als ze nog op vooraad liggen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
kaasbroodje Geplaatst Augustus 14, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 14, 2008 heb je al geprobeerd om via windows media player muziek op je mp4 te zetten ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
jobias Geplaatst Augustus 21, 2008 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/24/07 Status: Offline Actief: Juli 10, 2015 Delen Geplaatst Augustus 21, 2008 ondersteund jouw mp4 speler het formaat wel volledig? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie