koekie Geplaatst Augustus 10, 2008 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 10, 2008 hallo ik heb een poolse collega die heeft draadloos internet via wi-fi (sweex). wat tot voor kort goed werkte maar ineen geen internet meer. ik heb er niet veel verstand van maar wel ff wat geprobeert maar lukt me niet. hij geeft aan geen singaal sterkte? moet dat internet via een router gaan of hoe zit dat heb al geprobeert de verbinding te herstellen maar er komt niks terug heeft namelijk een computer uit nederland en kan geen nl lezen wie kan me helpen alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
spraayer Geplaatst Augustus 11, 2008 Bijdragen: 12 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 11, 2008 hey ik weet niet of het werkt maar probeer eens de computer direct op de router aan te sluiten (met een crosscable ofzo) hierdoor hoef je niet meer met zo'n stickje te werken wat je ook kan proberen is een andere router proberen te zoeken, zo heb je in elk geval internet grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 12
yihaa Geplaatst Augustus 11, 2008 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Augustus 11, 2008 Thuis of onderweg? Is er wel een draadloos netwerk in de buurt? Dat zou je vraag al wat beter te beantwoorden maken. Met wat ik nu lees lijkt het alsof er geen WiFi netwerk binnen bereik is. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
koekie Geplaatst Augustus 11, 2008 Bijdragen: 174 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/22/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Augustus 11, 2008 ik ben bij hem geweest blijkt het dat de computer verbinding moet maken meteen router. ik denk dat dat stickie kapot is de computer herkent dat ding wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 174
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie