chevycaprice Geplaatst Augustus 9, 2008 Bijdragen: 142 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/08 Status: Offline Actief: Oktober 21, 2012 Delen Geplaatst Augustus 9, 2008 Hallo allemaal :zwaai: ook ik zal me even voorstellen.Ben Ronald en ben via via op deze site terecht gekomen Mijn zoon heeft nl een ds en ben nu gaan uit vissen hoe ik gratis spelletjes kan downloaden Ik heb weinig verstand van computer en al helemaal wat betreft het downloaden en dan over zetten op het zij een sd kaartje of op een dvd.maar als ik de site zo eens bekijk moet dit wel goed gaan komen zal ff duren maar dan... Ik ben zo van eerst eens ff lezen dan gewoon proberen en kom ik er niet uit laat ik wel weten En nu hop downloaden maar Groet aan een ieder O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 142
Sander Geplaatst Augustus 9, 2008 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 9, 2008 Welkom Ronald :peace: Veel plezier op DukeN. :friends: Je kan je vragen stellen in het juiste board. Mvg, Sander O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
headsh0t Geplaatst Augustus 10, 2008 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Augustus 10, 2008 Welkom op duken.nl! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie