Rmon16 Geplaatst Augustus 9, 2008 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/09/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 9, 2008 Hallo, Ik zie dat iedereen zich netjes voorstelt dus, dan zal ik dat ook maar doen Ik ben Rémon en woon in Limburg. Ben voornamelijk hier om vragen te stellen. Maar als ik iets vind waar ik antwoord op kan geven. Zal ik dat zeker weten doen. Als je niet weet wat je moet doen. Kan het heel vervelend zijn. Groeten Remon Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Fredpascal Geplaatst Augustus 9, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 9, 2008 Welkom op het forum Rémon, Plaatst je vraag in de juiste board en we helpen je graag O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie