slappy Geplaatst Augustus 2, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 2, 2008 hallo mensen hebben jullie mischien antwoord op mijn vraag,ik heb de betaal server van eweka maar af en toe heb ok geen constante download snelheid.(erg vevelend >). alvast bedankt voor de reacties. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Wesley Geplaatst Augustus 2, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Augustus 2, 2008 Constant blijft ie niet maar hoog wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
yihaa Geplaatst Augustus 9, 2008 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Augustus 9, 2008 Heb een aantal nieuwsserver abbo's gehad en de snelheid gaat bij allemaal up en down. Ik denk dat het ligt aan je internetverbinding, je provider dus die niet met constante snelheid doorgeeft. Met de snelheid van mijn verbinding gaat het soms Up naar 2,5MB(DVD5 in 30 min.) met meestal een gemiddelde van rond de 2MB maar komt soms ook ff Down naar 1MB of lager. Ook als ik daarbij andere zware programma's uitvoer merk ik dat de snelheid soms constant lager blijft. Schakel je het programma weer uit dan gaat de snelheid direct weer omhoog. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
josnixs Geplaatst Augustus 14, 2008 Bijdragen: 94 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/24/06 Status: Offline Actief: December 8, 2013 Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Augustus 14, 2008 Hoi Ik heb meerdere pay servers geprobeert en heb nu eweka en ben er tevreden mee zoals Jyhaa ook al uitlegt is het overal wel wat ik geloof wel dat je goed koper kan dl dan met eweka maar dat is een questie van uitzoeken,ik weet dat er goedkopere zijn die vragen minder dan €7,50 Omdat eweka per maand geld int kan je zo na een maand over stappen en wat anders proberen en je kan ook zo weer terug alleen zal je dan een andere nr achter je reader hebben Jos Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 94
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie