Gast slikie Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 ik heb een vraagje, ik zit nu bij www.gamecopyworld.com ik heb die crack gevonden, maar ik snap nog niet helemaal wat ik er mee moet doen. ik heb de game al geinstalleerd. maar hoe ik de crack nu moet gebruike snap k niet Ik download de crack en wat moetik dan doen? :ermm: en ik kan ook geen serial vinden :S gaat lekker hoOr kan iemand aub helpe :pinch: :cheer: alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 je wilt neem ik aan een no cd crack installeren ?? Als je een no cd crack download zit er vaak een [spelnaam].exe + een systeem bestand in (het laatste kan soms niet het geval zijn). Kopieer bijde bestanden naar C:\\Program files\\[spelnaam] en overschrijf de bestaande bestanden. en voilá je game werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast slikie Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 ik overschrijf geen bestaande bestanden wwat doe ik fout? :pinch: En ik heb geen .exe bestand ik heb een .mdf bestand en een .mds bestand. ik heb van www.gamecopyworld.com de no dvd crack gedownload, een rar bestand. die uitgepakt, dan heb ik een .mdf en een .mds bestand. wat moet ik hier mee doen? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 kijk hier eens : http://crackserver.com/search.php?q=prince+of+persia+ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast slikie Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Ik heb wel al een serial, maar ik heb nog steeds geen crack en op die site staat ook niets bruikbaars. HEEFT IEMAND MAAR OOK IEMAND EEN CRACK VOOR PRINCE OF PERSIA THE TWO THRONES VOOR ME? :woohoo: :pinch: :whistle: bij voorbaat dank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 Halloa...Volgens mij gaat \'t niet helemaal goed..je schreef; ik heb een .mdf bestand en een .mds bestand.Die moet je mounten (laden) in alcohol of deamon tools.Als je niet weet wat ik bedoel, check dit en kies uit alcohol of deamon tools;http://www.duken.nl/content/category/4/88/50/Ik raad je alcohol 120% aan, maar das een kwestie van smaak.Als je de \'crack\' gemount hebt, kan je in je virtuele schijf zien wat je hebt.Waarschijnlijk heb je een programma dat als een soort crack werkt, zoals bijv. s4hider.Groetjes,itchy [verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Kijk even op de volgende pagina : http://www.duken.nl/component/option,com_simpleboard/Itemid,81/func,view/id,5976/catid,16/ Daar wordt het uitgelegd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast jeroenhofhuis Geplaatst Januari 23, 2006 Delen Geplaatst Januari 23, 2006 ik heb ook een probleem ik heb geen crack en kan hem nergens vinden en ik heb al op alle zijdts gekeken die jullie vroegen :S kan iemand mij plz plz plz een crack geven voor prince of persia t2t :blush: alfasty bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast antigua Geplaatst Januari 27, 2006 Delen Geplaatst Januari 27, 2006 http://www.cracks.vg/search.php?query=prince+of+persia http://www.serialportal.com/search.php?for=prince+of+persia&search.x=15&search.y=9 kan je hier iets mee , Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djhardv Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 eey, ik heb een probleem ik heb prince of persia t2t DVD maar als ik hem probeer te starte moet ik een code invoere dat doe ik en dan krijg ik fout te zien ik moet dan pop3 cd erin doen weet iemand wat dat is en waar ik die ken downloaden of hoe ik kan zorgen dat ik dat niet meer krijg heb al van alles geprobeerd maar niets werk PLEAS HELP ME Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Februari 11, 2006 Delen Geplaatst Februari 11, 2006 In een ander topic staat alles beschreve hoe je alles moet doen. dit gaat vooral over dat je je stekkers uit je cd speler moet halen enzo. maar tis helaas niet aan te raden, moet je ff opt forum zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 staat er in dat bericht het \'merk\' van de beveiliging? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast djhardv Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 nou jha kijk dat is het probleem juist ik had het wel op kenne losse (had het gelezen over je IDE kabels eruit hale enz) maar dat is het nou juist ik heb een laptop en die schroef ik niet ff voor een game open ik kan het wel geen probleem maar dan ben ik zo lang bezig uit elkaar hale in elkaar zette spel installe dan weer uit elkaar en dan weer in elkaar dus dat is mij teveel moeite (a) haha maar in iedergeval bedankt zou wel ff zoeke op forum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Februari 12, 2006 Delen Geplaatst Februari 12, 2006 we horen t wel als het niet lukt, succes er maar weer mee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie