Spring naar bijdragen

Laptopverzekering

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hoi iedereen,

Aangezien ik binnenkort een nieuwe laptop ga kopen voor mijn studie, wil ik ook een verzekering afsluiten die buitenshuis dekt. Ik heb gelezen over Mahe, die een goede polis schijnt te hebben. Die kan ik echter nergens afsluiten, omdat ik nergens een dealer kan vinden. Ook de ABN heeft een goede polis, maar die kun je blijkbaar alleen krijgen als je daar ook een kostbaarheidsverzekering hebt, of een studentenrekening. Nu wilde ik vragen: heeft iemand van jullie ervaring met het afsluiten van laptopverzekeringen en waar raden jullie me aan om te verzekeren zodat gebruik in scholen of openbare gebouwen ook gedekt worden?

Alvast bedankt!

Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • 3 weken later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

nee srry ik zoun het antwoord ook graag weten keb net ook een nieuwe laptop gekocht (acer aspire 7520g)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 23

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik had 't al gevonden, je moet gewoon met je verzekeraar of contactpersoon bellen, die weet er meer van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...