Robin Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Dit topic is bedoelt om elkaar beter te leren kennen. Het gaat hier om personelijke feitjes, intresses, hobby's, noem het maar op. Nogmaals, je hoeft niet alles in te vullen en als je liever dingen voor je zelf houdt vul je gewoon niks in of zet je er een "X" bij ofzo. O0 Naam: Woonplaats: Leeftijd: School/Opleiding/Werk: Hobby's: Sport: Intresses: Muziekstijl: Bands/Zangers/Popgroep: Levensmotto: Mening over DukeN.nl: Levensdoel: Vriend/vriendin?: Overig: Dat was hem wel denk ik, als jullie nog leuke toevoegingen heben laat het weten ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Robin Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Kick-off dan maar: Naam: Robin Woonplaats: Leusden (Naast Amersfoort) Leeftijd: 15 School/Opleiding/Werk: Middelbare school 4 VWO Hobby's: Drummen, computeren, Duken-en (uiteraard), uitgaan, balletje trappen, met vrienden chillen. Sport: Momenteel niks, vroeger voetbal & tafeltennis Intresses: Computers, de Harry Potter serie Muziekstijl: House, HipHop, Nederhop, R&B, Top40 Bands/Zangers/Popgroep: Veel verschillende nog niet zo bekende House DJ's als Afrojack, Hardwell, Vato, ect. Levensmotto: Die gene die één levensmotto heeft, heeft geen leven. Mening over DukeN.nl: Gezellige site waar je veel kan leren! Levensdoel: Genieten van elke dag Vriendin?: Op 't moment niet : Overig: Dat was het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Tom Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Naam: Tom Biersteker Woonplaats: Katwijk Leeftijd: 17 School/Opleiding/Werk: Student Geneeskunde 1e jaar Hobby's: Atletiek, computer Sport: Hardlopen/atletiek Intresses: genoeg, is hobby's niet genoeg? Muziekstijl: Rock/Metal Bands/Zangers/Popgroep: Red Hot Chilli Peppers // Dragonforce Levensmotto: Niet geschoten is altijd mis. Mening over DukeN.nl: Leuke site sinds ik erbij zit. Nooit veranderd. Levensdoel: Wat een zware vragen zeg, is volmaakte gelukkigheid goed? Overig: Tsja, wat wil je weten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Jeroen Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Naam: jeroen Woonplaats: eindhoven/woensel Leeftijd: 15 School/Opleiding/Werk: vmbo-t Hobby's: beetje rondhangen met vrienden. Sport: ik zit niet op een sport maar doe het wel graag. Intresses: entertainment, o.a tv (comedycentral mtv (discovery)) en de nodige websites en films! Muziekstijl: dance house hardstyle Bands/Zangers/Popgroep/ dj's/: d-block s-te-fan erick-e project 1 Levensmotto: hmmm, doen wat je leuk vind en niet doen wat je niet leuk vind Mening over DukeN.nl: leuk, leerzaam, gezellig, handig Levensdoel: geniet en drink met maten Vriend/vriendin?: helaas Overig: niet veel aan toe te voegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Farid. Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Naam: Farid Woonplaats: Amstelveen, Onder Amsterdam Leeftijd: 13 School/Opleiding/Werk: Middelbare School 2 KGM (kader gemengt mavo) Hobby's: Computeren, Voetbal, chillen en me modelbouw Sport: Voetbal, sta op goal :vechten: Interesses: Mijn 1:16 Tank Muziekstijl: Rap, R&B, HipHop, JuizeFM Bands/Zangers/Popgroep: Weet ik veel! Levensmotto: Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan ;D Mening over DukeN.nl: Gezellige/leuke/interessante site Levensdoel: Succes behalen! Vriendin?: Nope > Overig: Wat wil je meer weten?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
headsh0t Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Naam: Lajos Woonplaats: Kloosterburen (boven groningen Leeftijd: 13, bijna 14 School/Opleiding/Werk: Middelbare school VMBO-TL Hobby's: Computeren en karten Sport: Fitness en karting Intresses: Computers, en bedrijfskunde Muziekstijl: Spannende muziek met veel drums Bands/Zangers/Popgroep: Verschillende... Korsakoff, DJ Tiësto Levensmotto: Heb ik niet echt :buck: Mening over DukeN.nl: Leuk en gezellig forum, maar op de site staan veel out-to-date tutorials Vriend/vriendin?: Nope, op dit moment vrij gezel(lig) Overig: Just ask me ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Eagles Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,10835.0 hier staat nog ene van mij uit maart 2006 hahaha Naam: Jordy/ Jock Woonplaats: Maastricht Leeftijd: 25 School/Opleiding/Werk: werk chef keuekn Hobby's: Films, Koken, terrasje zitten met vrienden Sport: niet meer zo heel veel, probeer te fitnessen als er tijd over is Intresses: Muziekstijl: trance/ rock Bands/Zangers/Popgroep: metallica Levensmotto: Geniet van het leven Mening over DukeN.nl: O0 Levensdoel: bezig blijven Vriend/vriendin?:vriendin is onderweg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Jeroen Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 4943 Waardering: 21 Prestatiepunten: 100 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/24/08 Status: Offline Actief: December 14, 2013 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 haha, moet je even doorlezen die lijst uit 2006, van die mannekes die over hun cito aan het discussiëren zijn! ze zijn ook allemaal 1 ster en dat is hun allereerste bericht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 4.9k
Tom Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Nou, dan mag ik mijn cito-score ook wel posten toch? 550 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Wesley Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Dat was voor de site een grote verandering kreeg. En de meeste van die mensen zijn oud of nog steeds moderators. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Tom Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Klopt, toen was ik ook al mod. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Heisenberg Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Naam: Quinten ( spreek je uit als: kwinten ) Woonplaats: Nieuwland - Amersfoort Leeftijd: 13 School/Opleiding/Werk: 't hooghe landt 2 havo Hobby's: Voetbal, gamen, beetje op duken rondhangen Sport: voetbal (keeper) Intresses: voetbal Muziekstijl: van alles Bands/Zangers/Popgroep: niet een favoriet Levensmotto: Impossible is nothing Mening over DukeN.nl: één van de gezelligste nederlandse site die ik tot nu toe heb gezien O0 Levensdoel: Gezond zijn, Genieten van het leven, En natuurlijk wel wat geld :cool2: Vriend/vriendin?: Vriendin) Jep al 1,5 jaar ^-^ Overig: ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Wesley Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Naam: Wesley Woonplaats: Zaandam Leeftijd: 16 School/Opleiding/Werk: Applicatie Ontwikkelaar Hobby's: Films, gamen. Sport: x Intresses: Computers Muziekstijl: Dance Bands/Zangers/Popgroep: x Levensmotto: We waren allemaal eens beginners. Mening over DukeN.nl: Gezellig en Handig Levensdoel: Iets bereiken Vriend/vriendin?: Nope Overig: hoi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Naam: Jerry Woonplaats: Zwaag Leeftijd: 25 School/Opleiding/Werk: Na MBO, MCSA en diversen andere IT gerealteerde diploma's Hobby's: Gamen en alles waar een draadje aan zit Sport: Fitness Intresses: Van alles en nog wat Muziekstijl: Van fransbouwer tot supergabber. Ik hou overal van Bands/Zangers/Popgroep: Jamiroquai Levensmotto: 1 dag niet gelachen is 1 dag niet geleefd Mening over DukeN.nl: Wie had gedacht dat mijn hobby site ooit zo gezellig en groot zou worden Levensdoel: Gelukkig en gezond zijn, je kent t wel Vriend/vriendin?: Jep al 8 jaar mensen! 8 gelukkige jaren Overig: Heeft alle 7 Harry Potter luisterboeken uit. ( Gehoort in de auto ) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Robin Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Ook een harry potter fan dus:)? Ben er echt verslaafd aan man.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25038 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:02 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Ik vind het zelf idd ook erg leuk. Vooral in de auto was her heerlijk. Alle films legaal gekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Wesley Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Ik kan het laatste luisterboek niet krijgen >_< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Flying John Geplaatst Augustus 1, 2008 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/08 Status: Offline Actief: April 3, 2014 Delen Geplaatst Augustus 1, 2008 Naam: John Debacquer Woonplaats:België,Oudenaarde Leeftijd: 14 School/Opleiding/Werk: 3e jaar Mechanica Hobby's: computeren,Modelbouw (zowel R/C als statisch) Sport: Geen,maar wel voetbal met maten. Intresses: Autosport Muziekstijl: X Bands/Zangers/Popgroep: Red Hot Chili Peppers Levensmotto: There is no limit ! Mening over DukeN.nl: Beste site die ik gevonden heb ! Levensdoel: X Vriendin?: Momenteel geen Overig: X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Julien Geplaatst Augustus 1, 2008 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 1, 2008 Naam: Julien Woonplaats: Schiedam Leeftijd: 16 School/Opleiding/Werk: MBO Beveiliging Hobby's: Computeren , Xbox , Fitness Sport: Fitness Intresses: Xbox , Computer , Downloaden Muziekstijl: Dance / top 40 Bands/Zangers/Popgroep: Leona Lewis , Rihanna Mening over DukeN.nl: Goede site O0 Levensdoel: Makkelijk snel geld verdienen (legale manier) vriendin: kosten alleen maar geld :cool2: Overig: Werken ; barmedewerker in sportschool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Cédric. Geplaatst Augustus 1, 2008 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 1, 2008 Naam: Cédric Woonplaats: België, Oost-Vlaanderen,Gavere Leeftijd:15 School/Opleiding/Werk: VISO, 3de Grafische media. Hobby's: Chill'n,gamen(Xbox360,PC),Muziek luisteren,taggen,graffiti, Sport: Geen Intresses:Graffiti,PC,.... Muziekstijl: Rock,Electro,techno (eigenlijk een beetje alles) Bands/Zangers/Popgroep:Enter shikari,dj pedroh,Linkin park, Levensmotto:Tag on that wall! Mening over DukeN.nl:Ongelooflijk gezellig,zeer vriendelijke mensen. Levensdoel:Gelukkig en gezond zijn. Vriend/vriendin?: Nee..... Overig:Deze vragen waren leuk ! ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Niels. Geplaatst Augustus 2, 2008 Bijdragen: 950 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/25/07 Status: Offline Actief: April 27, 2014 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 2, 2008 Naam:Niels Bakker Woonplaats:Coevorden Leeftijd:15 School/Opleiding/Werk: 3VMBOT Hobby's:Pcen , Beetje niksen , Muziek luisteren! Sport:Geen , 4 jaar judo gedaan , 3 jaar voetbal , 1 jaare sportschool Intresses: ICT , Casemodding , Photoshop Muziekstijl:Rock,Punk,PopPunk,Powerpop,Powerrock,Alternative,IndieRock Bands/Zangers/Popgroep:The Academy is.. , Boys Like Girls , Breaking Benjamin , The Red Appartus Levensmotto: Alles kan kapot! Mening over DukeN.nl:Super site! Levensdoel:Glukkig , gzond zijn! Vriend/vriendin?:Anderhalfjaar single Overig:A.C.A.B , Werken @ Super de Boer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 950
steffris Geplaatst Augustus 2, 2008 Bijdragen: 567 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2013 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Augustus 2, 2008 Naam: Stefan Woonplaats: Stein Leeftijd: 16 School/Opleiding/Werk: Leeuwenborgh Opleidingen Sittard MBO Administarteur. Hobby's: Voetbal, gamen Sport: Voetbal (Verdediger) en Zaalvoetbal Intresses: Voetbal, Computer Muziekstijl: House, Techno, Dance, Top40 Bands/Zangers/Popgroep: vanalles Mening over DukeN.nl: Gezellig en handig als je iets moet weten. Levensdoel: Gezond en gelukkig zijn. Vriend/vriendin?: Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 567
basbulletje Geplaatst Augustus 5, 2008 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst Augustus 5, 2008 Naam:Bas Woonplaats:Venlo Leeftijd:volgende week 35 School/Opleiding/Werk: HAVO, Cios, ALO, defensie, nu bij Lutèce bv. Hobby's: kind, vrouw, hond, pc, motor, Sport:klimmen, skeeleren, kajakken Intresses:veel interesse in mijn vrouw Muziekstijl:pop Bands/Zangers/Popgroep:doe maar, katie melua, eva de roovere Levensmotto:"werk is een noodzakelijk kwaad." en "ik werk om te leven, ik leef niet om te werken." Mening over DukeN.nl: O0 O0 O0 O0 O0 O0 :jerry: :jerry: Levensdoel:gelukkig zijn Vriend/vriendin?:ja, mijn vrouw. Overig: Ik hoop dat ik nog lang en veel hier op de site kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.