mouse_reppie Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/31/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 31, 2008 beste iedereen ik ben nu een beetje aan het downloaden geraakt... heb alleen 1 probleem... ik heb nu een film binnen helemaal uitgepakt. en hij doet het perfect. ik kan hem alleen niet op een dvd zetten. het is een iso bestand die ik op dvd wil hebben... alleen hij is te groot. heb al geprobeerd met demon tools hen te mounten, en dan een dvd kopie te maken maar dat doet hij niet. ben nu met imgburn aan het proberen. maar begint hij weer te zeiken dat hij te groot is. mijn vraag waar moet ik op letten met het branden ( voor het downloaden ) zodat ik dit niet meer heb. maar gewoon mijn dvdtje kan kijken in een speler... het valt mij wel op dat bijna alle dvd's te groot zijn.. wie kan me helpen mijn email is m_rep23(at)hotmail.com MOD: E-Mail gewijzigd tegen mogelijke spambots. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Heisenberg Geplaatst Juli 31, 2008 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 31, 2008 Dit kan met DVD Shrink. Lees dit even door: http://www.binaries4all.nl/dvdshrink/ O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
yihaa Geplaatst Augustus 1, 2008 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Augustus 1, 2008 Het beste is natuurlijk de films in DVD5 formaat te downloaden via een Tracker (Bittorrents) of via usenet. De DVD5 kun je dan gelijk op een DVD5 schijfje branden. Een ISO heel gemakkelijk met IMGBurn. Als je IMGBurn op je PC hebt, gewoon met rechts op de ISO klikken en dan kiezen voor "branden met IMGBurn". (Wel in de instellingen even alle bestand formaten aanvinken). De kwaliteit is dan meestal erg goed omdat de films door de posters al vaak met goede progs opnieuw worden geencodeerd tijdens het shrinken. (met Cinema Craft Encoder = CCE en DVD rebuilder Pro bijv.) Heb je al een ISO in een groter en origineel formaat binnen gehaald dan mount je die met idd. Daemon Tools of een andere virtuele speler en laadt hem daar vandaan in bijv. DVDShrink, CloneDVD ofso om hem naar DVD5 te verkleinen. DVDShrink integreert handig met Nero als je die op je PC hebt dus je kunt hem dan ook gelijk branden. Geen Nero, een Video_TS dan even vanuit de map waar je hem opgeslagen hebt laden in je eigen brand software. Staat hij in ISO formaat dan weer zoals boven met IMGBurn. Grtz Yihaa Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie