Gast pollewopke Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 ik ben n enorme leek en ik krijg deze foutmelding: error (8,21am) could\'nt listen - unable to forward port via UPnp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 meer info graag Door welk progje? Wanneer? als je wat doet? router type?(als je hebt) modem type? zonder die info kunnen we je niet helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast pollewopke Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Door welk progje? bittornado Wanneer? als ik n film wil downloaden als je wat doet? router type?(als je hebt) linksys wag54 modem type? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Ok dan moet je dus de poorten van je router open zetten, Om je sneller te kunnen helpen met je router probleem zou je onderstaande gegevens alvast kunnen vermelden in jou vraag. Heb je een adsl of kabel aansluiting Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98) Gebruik je een firewall en zo ja welke Welk merk en type router of modem gebruik je. Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan . Hoor het van je Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Je upnb op je router enablen. Kan zijn dat je router dat niet ondersteunt, dan zal je een andere client moeten zoeken of poorten gaan forwarden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie