Fredpascal Geplaatst Juli 29, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 29, 2008 Hallo Duken gebruikers , Heb een vraagje ik kreeg dit toen ik een dvd wou toevoegen aan Nero Express: Kan een of meer bestanden niet toevoegen aan een compilatie. De volgende bestanden mogen niet worden geplaatst in de map VIDEO_TS van een dvd-videocompilatie. U kunt alleen de voor dvd-video geschikte bestanden VIDEO_TS.IFO, VIDEO_TS.VOB, VIDEO_TS.BUP, VTS_nn_0.IFO, VTS_nn_0.VOB, VTS_nn_0.BUP en VTS_nn_m.VOB toevoegen aan de map VIDEO_TS. Voeg bestanden toe uit een voltooide dvd-videotitel of gebruik schrijfsoftware zoals Nero Vision om dvd-videobestanden te maken, zoals *.avi en *.mpg. Het bestand komt niet overeen met het huidige bestandsfilter. C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Bureaublad\WAZ.DVDR.CUSTOM.NL.UCR\VIDEO_TS\VTS_15_1.srm Het bestand komt niet overeen met het huidige bestandsfilter. C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Bureaublad\WAZ.DVDR.CUSTOM.NL.UCR\VIDEO_TS\VTS_15_2.srm Het bestand komt niet overeen met het huidige bestandsfilter. C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Bureaublad\WAZ.DVDR.CUSTOM.NL.UCR\VIDEO_TS\VTS_15_3.srm Het bestand komt niet overeen met het huidige bestandsfilter. C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Bureaublad\WAZ.DVDR.CUSTOM.NL.UCR\VIDEO_TS\VTS_15_4.srm Het bestand komt niet overeen met het huidige bestandsfilter. C:\Documents and Settings\HP_Eigenaar\Bureaublad\WAZ.DVDR.CUSTOM.NL.UCR\VIDEO_TS\VTS_15_5.srm Mijn vraagjes: - Wat zijn .srm bestanden eigenlijk? - Is mijn dvd beschadigd? - Hoe kan ik dit oplossen? - Of is het probleem opgelost als ik de .srm bestanden er gewoon tussenuit haal? Enkele notities - De DVD zonder srm bestanden is 4458 MB groot. - Ik wil de film branden en niet afspelen op me pc. - Nero vision kon ook geen srm bestanden aan. - Het gaat om de film WAZ - Nero 7 gebruikt geen 8 - Via FILExt gezocht en vond dit: http://filext.com/file-extension/srm (vertelde me dat het een rom bestand is, maar dat is raar dat ik dat bij een DVD krijg...) Alvast bedankt, voor moeite en tijd Met vriendelijke groet, Pascal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Fredpascal Geplaatst Augustus 3, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Augustus 3, 2008 bump, weet iemand het antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Fredpascal Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Weet iemand het antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
yihaa Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Idd. een beetje vaag verhaal. Ook ff zitten lezen. Wat je zegt een rom opslag van een emulator lijkt het. Maar je ziet ook dat .srm gerelateerd wordt aan errors in je register en je ziet dan hier en daar een gratis scan en registry fix die dat blijkbaar verhelpt. Google nog maar es op .srm file extension. http://www.liutilities.com/products/campaigns/affiliate/cb/offer/filext/rb/ Maar kan er verder ook niet veel van maken. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
Fredpascal Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Ja maar het rare is het zit in een dvd-film, en als ik het afspeel op de pc zeurt hij niet daarover maar ik wil de film graag op mijn dvd-speler afspelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
yihaa Geplaatst Augustus 12, 2008 Bijdragen: 696 Waardering: 2 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/06 Status: Offline Actief: Januari 19, 2015 Delen Geplaatst Augustus 12, 2008 Kun je er niet eerst een ISO van maken en dan branden? Of met DVDDecrypter of CloneDVD proberen. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2 696
kaasbroodje Geplaatst Augustus 14, 2008 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Augustus 14, 2008 neem anders nero 6 die is beter dan 7 en 8 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Fredpascal Geplaatst Augustus 19, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Augustus 19, 2008 Heb de .srm files er tussen uit gehaald en gebrand, en de film werkt nu perfect O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie