Quickberg Geplaatst Juli 29, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/28/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 29, 2008 Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum en ben absoluut nog niet thuis in het downloaden. Laatst heb ik demo's gedownload van PCM 2007 en PCM 2008. PCM 2008 kon mijn computer niet aan (kreeg geen beeld enzo, ligt aan de grafische kaart). PCM 2007 lukt wel en ik wil graag dit spel downloaden. Nu weet ik totaal niet waar ik moet zijn, waar ik moet beginnen en wat ik allemaal moet doen. Kan iemand mij helpen en vertellen wat ik allemaal moet doen en downloaden, zodat ik PCM 2007 gewoon kan spelen op mijn computer? Alvast bedankt! (PS: Ik heb op PCM2007 gezocht op het forum, maar daar stond niet het precieze antwoord op mijn vragen. Meestal ging het daar om een klein stapje wat niet lukte, daarom heb ik een nieuw topic geopend.) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
robin1994 Geplaatst Augustus 1, 2008 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 1, 2008 een torrent downloader downloaden, en dan tik je in in google: Pro Cycling Manager 2007 torrent je download die torrent als je hem vind(5-50kb) je dubbelklikt op de torrent en dan wordt de torrent downloader automatisch opgestart je wacht tot hij klaar is, en voilà, je hebt hem! wel nog even installeren hé note: sommige spellen hebben de cd/dvd-rom nodig om te spelen, kwestie van beveiliging dan moet je ook nog eens de daemon tools downloaden en het spel met de daemon tools mounten en dan kan je spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
Robin Geplaatst Augustus 1, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 1, 2008 Voor PCM hebben we een appart topic, dus laten we daar verder gaan : http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23668.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie