sjost Geplaatst December 26, 2005 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 26, 2005 Ik heb laatst een bittorent kit gedownload met een boel progjes die je vaak gebruikt... beetje voor noobs :blush: maar,, weten jullie wat je allemaal met deze progjes kan? ik ken er maar een paar van... de inhoud van het paket is: -- Winrar.3.50.Corporate.Edition.FULL -- Isobuster -- Make Torrent v2.1 -- DAMN_NFO_Viewer_v2-10-0032-RC3 -- Cool Beans NFO Creator -- Peer Guardian plus bonus USA blocklist -- QuickSFV -- The.BitTorrent.Bible.v1.1 (PDF) -- uTorrent (pronounced microtorrent) -- Ahead.DVD.Ripper.v1.3.5 -- DivX Pro v6 -- DivxToDVD 2 1.99.24 -- DVD Decryptor3.5.2.0 -- DVD Shrink -- DVD-CLONER V3.00 -- Slysoft.AnyDVD.5.5.5.1.Incl-Crack -- Video Inspector v. 1.5.0 -- WinAVI Video Converter 7.0 Final -- Cucusoft.Pro.v7.02.Retail-F4CG -- vlc-0.8.4-win32 naja,, bij voorbaat dank! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Hey, ik ga mijn best doen, maar moet je eerlijk bekennen dat ik ook niet alles ken, maar de meest gebruikte progs. zal ik je uitleggen wat het is. Winrar.3.50.Corporate.Edition.FULL = een in/uitpak programma voor RAR files -- Isobuster = Kun je ISO\'s mee lezen en maken, als je bijv. een game download in .iso .bin of een ander cd formaat dan kun je dat hiermee openen, gebruik zelf DEAMON tools, is makkelijker als je het een keer door hebt, -- Make Torrent v2.1 = Hiermee kun je je eigen torrent bestanden maken, zodat je ze kunt uploaden op bijv. Bitenova.org -- DAMN_NFO_Viewer_v2-10-0032-RC3 = Een .nfo lezer, gebruik daar zelf altijd NotePad voor, maar dit kan natuurlijk ook. -- Cool Beans NFO Creator = Tja, dat spreekt voor zich denk ik -- Peer Guardian plus bonus USA blocklist = Een soort van antivirus/spyware prog. maar ook dit gebruik ik niet, voel me veilig achter mijn windows firewalletje:woohoo: -- QuickSFV = Het zelfde als Quick Par, maar dan met SFV bestanden, wordt gebruikt om beschadigde bestanden te repareren, moet je natuurlijk wel de herstel bestanden hebben... -- The.BitTorrent.Bible.v1.1 (PDF)= Geen iddee, de normale ken ik wel :laugh: -- uTorrent (pronounced microtorrent) = Is een bittorent programma, waarmee je torents kunt downloaden, wordt gezien als het kleinste Bittorent prog wat er bestaat, iets van 600 kb, werkt goed, maar heb toch liever BitLord, -- Ahead.DVD.Ripper.v1.3.5 = Tja, ook dit spreekt voor zich -- DivX Pro v6 = Zijn volgens mij codecs voor DIVX movies, maar gebruik zelf gewoon CoolCodecs. heb je alles in 1 -- DivxToDVD 2 1.99.24 = Hiermee kun je DIVX films die je hebt downgeload om zetten in DVD formaat, ik gebruik hiervoor Win AVi -- DVD Decryptor3.5.2.0 = Handy tool, kun je de films die je huurt lekker nog eens kijken door ze te rippen, of je zet ze online, -- DVD Shrink = Net zo\'n soort programma, maar geef mij maar dvd decryptor -- DVD-CLONER V3.00 = Veel van het zelfde, zie dvd Decryptor -- Slysoft.AnyDVD.5.5.5.1.Incl-Crack = Zorgt er voor dat de beveiliging die op DVD\'s zit wordt omzeild, zodat je ze gewoon kunt rippen, werkt perfect -- Video Inspector v. 1.5.0 = Geen idee -- WinAVI Video Converter 7.0 Final = Kijk, nu hebben we het ergens over, het programma om je Avi\'s of MPG\'s om te zetten in SVCD/DVD formaat -- Cucusoft.Pro.v7.02.Retail-F4CG = Geen idee -- vlc-0.8.4-win32 = Naam komt me wel bekend voor, maar weet dat zo snel niet meer, Hoop dat je een beetje een antwoord hebt op de vraag :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 BoboRickyNL schreef: [quote-- vlc-0.8.4-win32 = Naam komt me wel bekend voor, maar weet dat zo snel niet meer, vlc-0.8.4-win32 = een Videoplayer die heel veel extenties kan afspelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
sjost Geplaatst December 28, 2005 Bijdragen: 37 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 28, 2005 thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 37
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 28, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 28, 2005 Ownage rick! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Tijn Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 Voor de BT bible moet je ff de sticky hier checken. Oh is geen sticky meer... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast NeoNix Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 ff de dingetjes aanvullen die rick niet wist: cucusoft is ook \'n rip programma, kan je heel simpel avi\'s mee omzetten naar dvd (met ondertiteling, helaas wel ingebakken) vlc is \'n media player video inspector weet ik niet zeker, maar geeft volgens mij informatie over .avi\'s (bitrate, geluid, duur, frames per seconde, resolutie etc.) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie