Gast Snaphetniet Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 Ik heb onlangs een dell pc gekocht met een on-board videokaart, maar blijkt geen 3D kaart te zijn. Er zitten wel nog 2 witte vrije sloten kan ik daar wat anders inzetten? :sick: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 heb je geen AGP slot, of misschien een PCI-Express slot ? die witte sloten zijn PCI sloten, maar daar bestaan geen/weinig goede videokaarten voor. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Snaphetniet Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 Nee er zitten alleen twee witte sloten, ik moet dus gaan zoeken naar een pci ?? grafische kaart. www.alternate.nl of zo ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 ja ben bang van wel, kan me alleen niet voorstellen dat er alleen maar 2 pci inzitten :S, in een normaal moederbord zit dacht ik altijd ook een agp/pci-e slot :S. heb je wel goed gekeken ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Viper Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 kijk je toevallig niet bij de geheugen banken ?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Snaphetniet Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 Op de foto is duidelijk te zien dat er maar twee pci sloten vrij zijn De vraag blijft voor mij kan ik hier een andere grafische kaart inzetten , en moet ik nog wat setting veranderen in de BIOS. Er zit dus een grafische chip op het moederboard die ik niet wil gebruiken. Wie o wie....... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Snaphetniet Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 Hier is een foto [img size=425]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/dell.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 27, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 27, 2005 Jep, dit zijn inderdaad PCI sloten. Geen PCI express zo te zien. Wat je dus nodig hebt is een PCI video kaart. Geen AGP dus. Gewoon zoeken in google naar een PCI videokaart. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Snaphetniet Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Ik ga ze vandaag kopen , je hoort nog van me Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 27, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 27, 2005 Snaphetniet schreef: Ik ga ze vandaag kopen , je hoort nog van me success! Laat je wel goed inlichten door de winkel. De kaarten verschillen namelijk nogal in prijs. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Viper Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 DukeN schreef: Snaphetniet schreef: Ik ga ze vandaag kopen , je hoort nog van me success! Laat je wel goed inlichten door de winkel. De kaarten verschillen namelijk nogal in prijs. en in prestatie, overklokbaarheid ect. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 PCI, das veel mindere kwaliteit, vindt dan wel dat ze je bij dell hebben opgelicht, want op alle nieuwe moederborden zit tenminste PCI-express en als het ff kan AGP 8X of 16X heb zelf een ATI radeon 9550 in het systeem zitten en gewoon op een AGP slot, en dat werkt perfect, maar idd op de foto staat alleen maar PCI sloten, :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 BoboRickyNL schreef: t, want op alle nieuwe moederborden zit tenminste PCI-express en als het ff kan AGP 8X of 16X , :side: tenminste ? als ik alles goed heb begrepen zou PCI-E toch beter moeten zijn als agp :S of heb ik het nu mis ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Snaphetniet Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 Op mijn foto zie je nog een slot zitten, dat is een PCIe 1x zitten. Ook hier zijn geen 3d kaarten voor te krijgen. Eindconclusie van dell: Nieuw moederboard Eindconclusie van ALtenate Nieuw moederboard In mijn geval ik heb 2 pc\'s voor internet gekocht en niet voor 3D games. Totale kosten voor 2 pc\'s ombouwen 600 euro incl 2 videokaarten van Nvideo met een 6600 chipset CASE CLOSED ============================================================ :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: Sorry Ocram je hebt gelijk, het moest anders om... mijn fout, :whistle: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie