Gast proms Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 hey, als ik een tijdje aan game bent , dan loopt de pc vast ik dacht aan de Drive van de Vidiokaart , of kan er nog een ander rede zijn ? pc 3000+ proc geheugen 512 mb alleen op de game \'wolfstein\' Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst December 26, 2005 Delen Geplaatst December 26, 2005 is de game gewoon legaal of is hij illigaal ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 En 512 MB is niet veel hoor voor Return to castle wolfenstein, wordt mischien wel als minimum gegeven, maar kan je toch min. 1 gig aan bevelen, heb zelf ook Return to Castle wolfenstein, en dat loopt perfect, heb je ook een goeie video kaart?? Of is die onboard?? Sorry :sick: 512 MB is als recomended aan gegeven, en niet als minimaal :whistle: Maar denk dan dat het aan je video kaart ligt.... Heeft jouwn video kaart Open GL?? Want dat is vereist met het spel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 28, 2005 Delen Geplaatst December 28, 2005 Halloa.. Ik heb Return to castle wolfenstein met 256mb ram gespeeld, het zal dus waarschijnlijk niet aan je ram geheugen liggen. Of je videokaart pikt het niet, (verkeerde driver) of \'t is een download die niet goed is. Groetjes, itchy [img size=348]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/weirdshit.gif Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie