Spring naar bijdragen

te weinig fysiek geheugen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

@ Robin: Ik zal proberen uit te leggen waarom ik dat zei, Robin. Hij heeft 4 RAM sloten. 2 van SDR en 2 van DDR. SDR is de voorloper van DDR, net als dat weer de voorloper is van DDR2. Als jij probeert om een DDR reepje in een SDR ingang te prikken, dan gaat dat niet passen. Jij ging er (voor zover ik zag) vanuit dat je die DDR DIMMS zomaar kon pakken zonder het SDR te verwijderen, of zelfs de DDR in de SDR gaatjes te prikken, want je zei "Gewoon DDR dus". Ik probeerde het een beetje te verduidelijken door te zeggen dat het niet past, dus dat je die DDR niet zomaar kunt kopen en erbij prikken of verwisselen. Je moet het precies goed doen, dus: DDR reepjes in de vrije DIMMS, dan de SDR reepjes eruit. Anders heb je kans dat het niet werkt. Die kans is trouwens zeer groot. Ik zei dus dat het niet paste, om mijn verhaal op gang te krijgen.

@ maikelbe: Het is dus vrij simpel, zoals ik in deze post ook tegen Robin zei. Je hebt 4 geheugenbankjes (het zijn ongeveer 10 cm lange, 1 cm brede sloten) waarvan er al 2 vol zitten met SDR reepjes. Die laat je eerst even lekker zitten en je pakt de DDR reepjes uit. Dat zijn er ook 2. Die plaats je in de bankjes die nog over zijn en als ze zitten, pak je de SDR reepjes uit hun bankjes. Zo kun je geen fouten maken door bijvoorbeeld eerst de SDR te verwijderen en dan de DDR in de SDR bankjes te doen. Dan werkt het dus niet. Als je het doet zoals ik beschrijf (DDR erin, dan pas SDR eruit), kun je ze niet verkeerd plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • Reacties 28
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Okeoke  O0. Ik dacht dat ik er helemaal naast zat dat er totaal geen ddr sloten inzaten ofzo  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Kijk maar op de vorige pagina. ;) 2 SDR en 2 DDR DIMMS. DIMMS zijn bankjes. Een DIMM is dus een bankje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  374
  • Waardering:   0
  • Actief:  

oke bedankt Tom en Robin

zal het laten weten als het gelukt is! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 374

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...