Spring naar bijdragen

poort openen met portforward.com. Nu een username/password??

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hoi hoi,

Ik heb een tijdje terug utorrent gedownload en ben na twee weekjes overgestapt op een snellere verbinding en heb meteen een nieuwe modem gekregen. Utorrent doet het wel, maar langzaaaaaammm. Nu blijk ik geen poort open te hebben staan. Via deze website en portforward.com aan de slag gegaan, maar het lukt maar half. Dat wil zeggen... statisch IP adresje aangemaakt, keurig de richtlijnen van portforward.com gevolgd en nu... nu heb ik mijn statisch IP adres ingetikt en in een nieuw scherm mijn IPadres ingetikt en krijg ik zo'n schermpje waarbij je je username/password moet intikken. Maar ja... WELKE username/password?? Ik zit gewoon thuis, heb helemaal geen username/password voor deze computer.

Iemand een idee?? Deze kluns zou graag verder gaan met het openen van de poort en dus het downloaden van leuke films/series (zonder daar dagen mee zoet te zijn...)

Alvast bedankt!

Marianne2008

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...