amjaca Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 26, 2008 Hoi, Ik heb net mijn eerste film via torrent gedownload en wil hem ondertitelen. Heb volgens de handleiding ConvertX to dvd gedownload en de ondertiteling erbij gezocht. De filenaam heet: My.Mom's.New.Boy.Friend[2008]DvDrip-aXXo en de ontertiteling heet hetzelfde alleen staat er de extentie .srt achter. Alles in 1 mapje gedaan en lopen maar. Maar de ondertiteling staat er niet onder. heb de dvd niet gebrand maar als een iso weggezet om hem op de computer te kunnen mouten met daemon. Waar kan nu de fout liggen? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robin Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 26, 2008 Amajaca, Je verhaal is helemaal onduidelijk. Duidelijk je fout omschrijven, want zo kunnen we je echt niet helpen. Wat lukt er nou precies niet of wat gaat fout? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
amjaca Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/20/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 26, 2008 Sorry, Het is voor mij een beetje een onduidelijke materie. Ik heb altijd gedownload via FTD. Het probleem is dat ik de film volgens jullie handleiding door ConvertXtoDVD heb gedaan en er nu geen ondertiteling onder staat. Ik heb hem als bovenstaande file gedownload en nu geeft hij aan dat het een windowsfilm is. Is dit dan hetzelfde als een .avi bestand? Of heb ik een ander programma nodig om de ondertiteling onder te zetten? Hoop dat het zo wat duidelijker is :redface: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Robin Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 26, 2008 Al een stuk duidelijker . Als je een .avi hebt gedownload kan je die inladen in convertxtodvd, je voegt je ondertitels toe en op je DVD speler moet je de subtitels nog wel aan zetten dmv de subtitle knop. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie