juanita Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 25, 2008 hallo mensen. Ik heb Ares geinstaleerd.Alles goed gegaan,maar als ik hem nu aanklik,dan blijft hij gewoon op "maakt verbinding" staan Ik heb ares nu al enkele keren verwijderd en opnieuw geinstaleerd,maar steeds hetzelfde probleem van geen verbinding. Ook geeft hij soms aan bij het ares opstarten dat dit programma niet kan worden geopend en ik mijn internetverbinding moet controleren.Deze werkt echter prima.Ik heb ook gedacht dat het een p2p verbindingsprobleem was,maar lime wire en click ster laten zich wel instaleren en maken verbinding. Het is volgens mij gewoon dat ares om een of andere reden geen verbinding KAN maken. Wat zit er fout ? Hier de volgende info voor jullie ; * windows firewall is uitgeschakeld * eigen firewall is ingesteld op "Ares volledige toegangsrechten" * firewall is ingesteld op Ares poort 17625 zoals ares vraagt bij "transfer" * onder "netwerk" staat "geen proxi gebruiken"aangevinkt als slot wil ik nog laten weten dat ares altijd prima gewerkt heeft,maar hij per abbuis verwijderd is en pas na het opnieuw instaleren de verbindingsproblemen kwamen. wie weet raad? anita. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Fredpascal Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 25, 2008 Probeer anders even de nieuwste versie te downloaden en te installeren: http://aresgalaxy.sourceforge.net/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
juanita Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 25, 2008 bedankt voor de tip,maar hetzelfde resultaat. Blijft op "maakt verbinding"staan. Heb ook al oude versies geprobeerd,maar hij vertikt het ook daar bij. Groetjes, anita Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Fredpascal Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 25, 2008 Heb je een router, zo ja moet je daar even je poort openen voor Ares. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
juanita Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 26, 2008 Router? Denk het wel. Ik heb zo`n KPN zwarte experiabox van Siemens aan de muur hangen,maar daar kom ik met geen mogenlijkheid in. Dat heb ik al geprobeerd toen ik bitcomet instaleerde. Toch denk ik dat je gelijk hebt en daar de blokkade zit. Maar waarom deed ares het eerst wel dan? Er is een mogenlijkheid om die experiabox te resetten. Dat lukt me wel en ga ik nu proberen. Lukt het dan nog niet,heb ik een echt probleem.Tenzij jullie me kunnen helpen die experiabox in te stellen. Maar nu eerst resetten dus. groetjes. Anita. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Fredpascal Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 26, 2008 Helaas jheb ik zelf niet zo verstand over een expediabox van KPN, stel anders die vraag bij hardware en telefonie, zodat mensen die er verstand van hebben kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
juanita Geplaatst Juli 28, 2008 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 28, 2008 Ga ik doen,want het resetten heeft niks opgelost. Heel erg bedankt voor je tips. Groetjes,Anita. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie