..speedfreak.. Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst Juli 25, 2008 hallo, ik heb zojuist een programma gedownload, unrart en wanneer ik op installatie klikte, kwame alle antivirussen in beeld ik verplaats hem naar kluis met avast antivirus binne 10 sec, is hij weer terug ik krijg hem niet verwijderd. heb wat gegoogled naar rootkit, en volgensmij is dat gevaarlijk spul. ik heb DRINGEND hulp nodig alvast bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Fredpascal Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 25, 2008 Welke soorten anti-virussen krijg je allemaal? (dus de namen) P.S Je hebt meer dan rootkits op je systeem maar denk ik ook mallware (sterker nog ik weet het zeker). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
..speedfreak.. Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juli 25, 2008 hallo, avast gaf inderdaad malware aan, net, heb ik mijn harde schijf gescant, terwijl het scanne is de pc opnieuw gaan opstarten, en kreeg ik een blauw scherm met tekst, dat ik hem in de safe mode moet opstarten, vervolgens wou hij weer opstarten, en het blauwe scherm verscheen weer, er was schade in windows stond er. nu heb ik de computer maar uit gezet, ook heb ik al een rootkit remover gedownload, maar zogauw je daar mee wilt werken, moest je kopen. ook niets dus. het probleem zou eigelijk voor morgen opgelost moeten kunne zijn. bij voorbaad dank. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Fredpascal Geplaatst Juli 25, 2008 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 25, 2008 Ik raad aan deze te gebruiken: http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
..speedfreak.. Geplaatst Juli 26, 2008 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst Juli 26, 2008 ENORM bedankt! ik heb het er met dat programmatje af gekregen! ben je erg dankbaar. groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie