Spring naar bijdragen

NAT probleem


Gast

Aanbevolen reactie

Ik heb een probleem met het  forwarden van de poorten. Sinds kort heb ik Ziggo oftewel Casema. Met een motorola modem en sitecomrouter. Ik krijg een foutmelding bij en testen van de NAT. "connection to your computer is refused". Kan iemand mij verder helpen. Heb al een vast ip adres aangemaakt en de poort in sitecom al geforward maar blijf deze melding krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Dan moet je nog je firewall forwarden, dus een poort openen in je firewall, welke firewall heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k

  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Hier een handleiding hoe je poorten kan openen in de windows xp firewall:

http://windowshelp.microsoft.com/Windows/nl-NL/help/4da18300-9044-47b6-9038-595c78db81ab1043.mspx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k

Dat heb ik ondertussen ook al gedaan maar dan blijf ik het NAT Probleem houden. Merk nu ook dat als ik utorent op start mijn internet er uit knalt.??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Dat het internet eruit knalt heb ik hier even een topic erover gevonden:

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,23873.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k

Dankjewel, alleen blijf het NAT probleem houden. Als ik bij Utorrent een nat test uitvoer krijg ik deze fout melding:

Checking port 6881 on 83.82.9.38...

Error! Port 6881 does not appear to be open.

Heb bij Sitecom en de firewall de poort 6881 open gezet. Weet echt niet wat ik fout heb gedaan/ of wat ik eraan kan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10/12/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Bij je firewall wel geforward al, anders moet je nog heel even alles nalopen bij je router.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...