Gast Hazara Geplaatst December 23, 2005 Delen Geplaatst December 23, 2005 Hey allemaal k wil king kong (2005) DE FILM downloaden maar k weet niet welke torrent k moet hebben want bij mininova heb k geprobeerd en daar doet ie niet (bolletje blijft heletijd zwart) weet iemand een (site) of torrent, ????? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Kijk even op de door DukeN geplaatste links, moet er vast wel eentje bij staan. http://www.duken.nl/component/option,com_weblinks/Itemid,4/catid,83/ Greetzzz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast itchy Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Is geen aanrader King Kong, waarschijnlijk is het een redelijk goede film, maar... er zijn momenteel geen heldere rips, alleen van gasten die \'t in de bios met een camera hebben gefilmd. T\' beste kan je een maand of 2 wachten, dan zijn er talloze dvd rips, die haarscherp zijn. Ik heb \'m al van 9 verschillende plekken gehaald, allemaal crap, niet om aan te zien. Daarnaast is \'t zo dat er nog geen ondertiteling is voor king kong. Groetjes, itchy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Klopt, heb het zelfde gehad Itchy moet idd wel een goede film zijn, maar heb idd alleen maar crap. tegen gekomen... Eventjes w8en totdat er idd een goeie RIP is, Dat zal wel niet zo heel lang meer duren, dus ff geduld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 08:07 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 29, 2005 Wat zijn we ook verwent :laugh: Zelf een rip is niet meer goed genoeg... even een movie 9x downloaden voor de kwaliteit... mooi man Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast kishan4uall Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 King.Kong.TC.XviD-ASTEROiDS De beste die er tot nu toe is. Ik heb zelf een stukje gezien, en ik moet zeggen, het is een zeer goede TC! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tijn Geplaatst December 30, 2005 Delen Geplaatst December 30, 2005 Die Astroids release is idd een goede, als ik jullie was zou ik uberhaupt niet aan die svcd crap gaan beginnen. Verpest de film Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 Hey als king kong uitkomt (met goed beeld) kunnen jullie dat dan even melden? alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Januari 5, 2006 Delen Geplaatst Januari 5, 2006 Hey ff vraagje, als jeh bepaalde films wilt downloaden staat er welles in die naam: tus release of TC wat is dat dan?,, Minder beeld kwaliteit o.i.d. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie