robje19 Geplaatst Juli 21, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 21, 2008 ey ik heb een wii spel gedownload en gebrand als ik heb in me wii doe zie ik wle het plaatje maar dan start hij niet op ( mijn wii is omgebouwt) al vast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
wesley__ Geplaatst Augustus 16, 2008 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/31/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 16, 2008 verkeerd gebrand of niet 100% volledig goed gedownload? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
busbaba Geplaatst Augustus 20, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/05/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 20, 2008 Ik heb ook een probleem met mijn spel ik heb het als een pal bestand gedownload en het was als rar opgeslagen .Ik heb het spel uit gepakt en als iso bestand gebrand met nero maar ook mijn wii erkent het spel niet .Als ik bij een ander een iligaal spel koop doen ze het wel wat doe ik zelf fout, Alvast bedankt als jullie me kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Farid. Geplaatst Augustus 20, 2008 Bijdragen: 5247 Waardering: 249 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/27/07 Status: Offline Actief: Februari 24, 2016 Delen Geplaatst Augustus 20, 2008 Precies wat Wesley zet: verkeerd gebrand of niet 100% volledig goed gedownload? en robje, zeg alsjeblieft geen ey meer, dankje Dat klink zo..... :geheim: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 249 5.2k
CCC Geplaatst Augustus 25, 2008 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/25/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Augustus 25, 2008 Probeer een ander spel te downloaden. Misschien doet die het wel ") Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
DonnyD Geplaatst September 8, 2008 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/08/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 8, 2008 Hallo ik heb hetzelfde probleem. Ik download een spel, pak hem uit en brand hem. maar mijn wii ziet hem ook niet. het is een omgebouwde wii. ik heb het idee dat ik iets vergeet. maar wat? zouden jullie mij kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie