Spring naar bijdragen

L1 Atheros Gigabit kaart

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  46
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb in mijn nieuwe pc een Atheros L1 Gigabit ethernet 10/100/1000Base-T controller internetkaart

nu liep mijn pc in het begin continu vast >:( >:(, ik uiteraard terug naar de zaak waar ik hem gekocht heb en daar bleek uiteindelijk dat de instellingen van mijn ethernet kaart niet goed stonden.

ik heb daar uitleg gekeregen over hoe dit te verhelpen was (verkeerde instelling van het Media Type) en inderdaad loopt mijn pc nu niet meer vast. Nu staat hij ingesteld op 10 MbS Full Duples en volgens mijn internet provider (Kpn InternetPlusBellen) moet dit 100MbS Full Duplex kunnen zijn.

Hij werkt echter alleen op 10 MbS full duples alleen nu vind ik zelf dat mijn internet verbinding regelmatig heel slecht loopt (lees langzaam). dit is niet alleen bij downloaden maar ook bij het openen van websites.

Heeft iemand misschien een tip hoe dit te verhelpen is???

Mijn Systeem draait op Vista 32 Bit en de geinstalleerde software versie is 2.4.7.4.

Groetjes Pruikie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 46
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...